استاندار فارس رونمایی از ۱۳۲۳ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۵۱۱ میلیارد تومان را نوید داد و زمان بهره برداری از آن را هفته دولت سال جاری اعلام کرد. اسماعیل تبادار، استاندار فارس، از نتیجه تلاش های بنیاد مسکن در زمینه طرح های عمرانی شهری و روستایی استان فارس پرده برداشت و تشریح […]

 

استاندار فارس رونمایی از ۱۳۲۳ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۵۱۱ میلیارد تومان را نوید داد و زمان بهره برداری از آن را هفته دولت سال جاری اعلام کرد.

اسماعیل تبادار، استاندار فارس، از نتیجه تلاش های بنیاد مسکن در زمینه طرح های عمرانی شهری و روستایی استان فارس پرده برداشت و تشریح کرد ۱۵۶ پروژه مسکن شهری و روستایی با اختصاص هزینه بیش از ۲۸۷۷ میلیارد ریال در این هفته به بهره برداری می رسد، او این چنین ادامه داد که ۵۱۹ پروژه عمرانی نیز در حوزه عمران شهری و روستایی با اختصاص اعتباری معادل ۲۰۵۱ میلیارد ریال اجرایی شده که به زودی افتتاح خواهد شد.

تبادار پس از این که روستا را مهد تلاش های بی وقفه و کوشش های بی مضایقه معرفی کرد، روستاییان را شریف ترین قشر جامعه خطاب نمود و توجه به آن ها و ارائه خدماتی درخور را امری کاملا ضروری قلمداد کرد.

استاندار فارس، از افتتاح ۱۳۲۳ طرح عمرانی در هفته دولت سال جاری خبر داد و میزان اعتبار هزینه شده برای پیاده سازی چنین پروژه هایی را بیش از ۲۵۱۱ میلیارد تومان اعلام نمود.

وی با تأکید بر این که زحمت های بی دریغ روستاییان غیرقابل اغماض بوده و تحسین برانگیز است، ادامه داد: به یمن نظام جموری اسلامی، تاکنون تلاش های زیادی برای آبادانی روستا ها صورت گرفته و برنامه های عدیدی جهت محرومیت زدایی چنین مناطقی در نظر گرفته شده با این حال انتظار می رود این روند سیری صعودی داشته باشد و شاهد پیشرفت های بیشتری در این زمینه باشیم.

وی با اشاره به پروژه های عمرانی اجرا شده از اوایل سال ۹۲ که با نام طرح هادی شناخته می شوند، تعداد واحد های عمرانی احداث شده در قالب این طرح را بیش از ۲ هزار و ۷۶۴ عدد معرفی نمود. وی با تأکید بر این که شاخص طرح هادی استان فارس ۱۰۰ درصد است آن را فراتر از میزان آن در کشور دانست.

اعتبار اختصاص داده شده به طرح هادی از سال ۹۲ به بعد به گفته تبادار، معادل ۲ هزار و ۴۱۲ میلیارد ریال بوده است.

  • منبع خبر : تسنیم نیوز