احمد امیرآبادی فراهانی به عنوان عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ۶ سؤال نمایندگان از ۳ وزیر کشور ( وزیر امور خارجه، وزیر نیرو و وزیر کشور) را اعلام وصول نمود. ایشان طی جلسه علنی برگزار شده در تاریخ ۷ شهریور ۱۳۹۷ در مجلس شورای اسلامی، از اعلام وصول ۶ سؤال نمایندگان خبر داد و […]

احمد امیرآبادی فراهانی به عنوان عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ۶ سؤال نمایندگان از ۳ وزیر کشور ( وزیر امور خارجه، وزیر نیرو و وزیر کشور) را اعلام وصول نمود.

ایشان طی جلسه علنی برگزار شده در تاریخ ۷ شهریور ۱۳۹۷ در مجلس شورای اسلامی، از اعلام وصول ۶ سؤال نمایندگان خبر داد و آن ها را به شرح زیر اعلام کرد:

         طرح الحاق یک ماده به قانون مخالفت با سوداگری ها و کنترل نوسانات بازار مسکن و مالیات های مستقیم.

         پرسش ملی حسینعلی حاجی دلیگانی خطاب به وزیر امور خارجه پیرامون در اختیار قرار ندادن یک گزارش به موقع از برجام جهت شفاف سازی مسئله برای مردم و مجلس.

         پرسش جهانبخش محبی نیا و دو نماینده دیگر مجلس از ظریف در خصوص اقدامات دیپلماتیک صورت گرفته برای کنار زدن تهدیدات بین المللی در جهان و همچنین منطقه.

         پرسش جلال محمود زاده از ظریف پیرامون این که چرا جلوی سدسازی های غیر قانونی را نمی گیرد؟

         پرسش ملی کاظم جلالی خطاب به وزیر امور خارجه مبنی بر این که آیا به مسئولین و فرزندانشان در جریان مذاکرات برجام حق شهروندی اعطا شده است؟

         علیرضا محجوب به همراه سه نماینده دیگر وضعیت دقیق اپراتور های برق را به رغم توافق هایی که حاصل شده غیرشفاف خواندند و در این خصوص از وزیر نیرو سؤال پرسیدند.

         حسن کامران نیز از وزیر کشور یک سؤال ملی پرسید و توضیحاتی پیرامون کوتاهی های اخیر وزارت کشور در خصوص اجرای مصوبات شورای امنیت و همچنین شورای عالی آب را خواستار شد.

  • منبع خبر : خبرگزاری دانشجو