سید جواد موسوی، مقام مسئول بنیاد مستضعفان، از احداث واحد های مسکونی ارزان قیمت پرده برداشت. موسوی گذر از پیچ های سخت را اتکا بر خودباوری دانست و این طور گفت: تجربه ثابت کرده با تمرکز بر توانمندی نیرو های داخلی و اعتماد به خود می توان موفقیت را از آن خویش کرد. وی در […]

سید جواد موسوی، مقام مسئول بنیاد مستضعفان، از احداث واحد های مسکونی ارزان قیمت پرده برداشت.

موسوی گذر از پیچ های سخت را اتکا بر خودباوری دانست و این طور گفت: تجربه ثابت کرده با تمرکز بر توانمندی نیرو های داخلی و اعتماد به خود می توان موفقیت را از آن خویش کرد. وی در ادامه اظهار کرد تعداد پروژه های در دست احداث سال ۹۶ به سه برابر رسید و دلیلش را استفاده حداکثری از توان متخصصان داخلی و تکیه به روحیه جهادی و خودباوری دانست. موسوی تصریح کرد: این موفقیت، شرکت مادر تخصصی عمران و مسکن را در راستای حصول اهدافش یاری  نموده و پیشرفت چشمگیری در حوزه های بومی سازی، الگو سازی احداث واحد های مسکونی ارزان، ساخت مسکن و بهره برداری از امکانات را به همراه داشته است.

به گزارش موسوی، پروژه مسکونی- تجاری واوان، یکی از مهم ترین پروژه های در دست انجام است. ایشان محوریت این پروژه مسکونی را احداث واحد های ارزان و منطبق با قوانین ساخت در حاشیه کلانشهر ها جهت کمک به محرومین معرفی کردند. موسوی در ادامه شماری از مهم ترین برنامه های در دست ساخت شرکت را نام برد که به شرح زیر می باشند:

بلوک شماره ۵ پروژه مسکونی گلها در مهر شهر کرج که هدف مرتبه سازی با کیفیت بالا در یکی از بهترین مکان های البرز را دنبال می کند. پروژه ساحل ۱۳ محمودآباد از دیگر برنامه هایی است که موسوی به آن اشاره کرد و هدف از آن را احداث ساختمان های انبوه در خطه شمال دانست. از دیگر پروژه های زودبازده بنیاد، بلوک مسکونی قائم است که موسوی آن را نیز به لیست فعالیت هایشان افزود. در این میان دو پروژه مسکونی دیگر هم در دست اجرا هستند که محوریتشان به گفته موسوی هم افزایی درون گروهی بنیاد است و از آن ها تحت عنوان پروژه مجتمع برج های تجاری و مسکونی کوهسنگی مشهد و پروژه تجاری اداری آرش در جردن تهران یاد می شود.

ایشان بار دیگر اهمیت همدلی کارکنان را برجسته نشان دادند و یادآور شدند رشد و پیشرفت بی سابقه ای که در این مدت شرکت ونک پارک شاهدش بوده است ریشه در توکل به خدا و ایمان به خود دارد هرچند کمک های مدیران ارشد نیز در این مسیر حامی بزرگی بوده است. موسوی شرکت ونک پارک را به عنوان یکی از پیشگامان در الگوسازی معرفی کرد و درباره برنامه های این شرکت این طور توضیح داد: ونک پارک تصمیم دارد طی برنامه ای منسجم در صنعت ساخت و ساز دست به فعالیتی منحصر به فرد بزند و متفاوت تر از قبل در بازار مصرف به ایفای نقش بپردازد. موسوی در پایان گفت: امید است در آینده ای نزدیک خبررسان پیشرفت های چشمگیر شرکت به مخاطبان و مردم باشیم.

  • منبع خبر : تسنیم نیوز