محمدرضا حبیبی، رئیس کل دادگستری یزد، در هفتم شهریور ماه سال جاری جلوگیری از فعالیت بنگاه های غیرمجاز را وظیفه مهم و مسئولیت خطیر مسئولین مربوطه اعلام کرد. ایشان در جمع اعضای شورای شهر یزد، عنوان کرد برخورد جدی با افرادی که بدون در دست داشتن مجوز در راستای راه اندازی بنگاه های املاک اقدام […]

محمدرضا حبیبی، رئیس کل دادگستری یزد، در هفتم شهریور ماه سال جاری جلوگیری از فعالیت بنگاه های غیرمجاز را وظیفه مهم و مسئولیت خطیر مسئولین مربوطه اعلام کرد. ایشان در جمع اعضای شورای شهر یزد، عنوان کرد برخورد جدی با افرادی که بدون در دست داشتن مجوز در راستای راه اندازی بنگاه های املاک اقدام می کنند ضروری است و آنان که این راه را در پیش می گیرند باید بدانند قانون مانع از فعالیت آن ها خواهد شد.

ایشان در ادامه صحبت هایشان دادستانی و دادگستری را از نهاد های برخورد کننده با چنین تخلفاتی دانستند و اظهار کردند در چارچوب قانون با بنگاه های غیرمجاز برخورد می شود.

حبیبی اظهار کرد تعطیل نمودن بنگاه هایی که غیرمجاز دست به فعالیت زده اند صاحبان بنگاه های مجاز و کسانی که کاملا  قانونی کارشان را پیش می برند دلگرم می کند.

وی در ادامه تصرح کرد چنانچه قانون دقیق و صحیح اجرا شود خدماتی سالم و به موقع در اختیار همگان قرار خواهد گرفت و زمینه سلامت و آرامش جمعی فراهم خواهد شد.

حبیبی رسالت دستگاه های اجرایی کشور را خطیر و جدی اعلام نمود و اعمال قانون، برخورد با تخلفات و تلاش های مضاعف جهت ارائه خدمات بهتر به مردم را جزئی از این رسالت برشمرد.

گزارشی پیرامون تعداد بنگاه های قانونی و غیرقانونی در استان یزد با ۱ میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت در این جلسه ارائه نگردید.

  • منبع خبر : جماران