سلمان داشاد، مدیر امور شعب بانک مسکن استان زنجان، از پرداخت ۵۸۱ میلیارد و ۸۷۱ میلیون ریال طی ۴ ماه اولیه سال جاری خبر داد و اذعان نمود این مبلغ در اختیار ۱۴۳۱ متقاضی قرار گرفته است. سلمان داشاد در ادامه صحبت هایش پرداخت وام ازدواج را به عنوان یکی دیگر از فعالیت های بانک […]

سلمان داشاد، مدیر امور شعب بانک مسکن استان زنجان، از پرداخت ۵۸۱ میلیارد و ۸۷۱ میلیون ریال طی ۴ ماه اولیه سال جاری خبر داد و اذعان نمود این مبلغ در اختیار ۱۴۳۱ متقاضی قرار گرفته است.

سلمان داشاد در ادامه صحبت هایش پرداخت وام ازدواج را به عنوان یکی دیگر از فعالیت های بانک مسکن زنجان در این دوره ۴ ماهه معرفی کرد و اعتبار آن را معادل ۱۵ هزار و ۷۵۰ میلیون ریال برشمرد.

وی در ادامه به تسهیلات پرداخت شده در زمینه خود اشتغالی و همچنین مشاغل خانگی هم اشاره ای داشت و اذعان کرد برای اختصاص ۱۱ وام به این حوزه، مبلغی به ارزش ۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

مدیر امور شعب بانک مسکن استان زنجان، میزان تسهیلات مسکن روستایی ارائه شده طی این ۴ ماه را معادل ۱۹۶ میلیارد ریال خواند و تصریح کرد وام مذکور به ۱۰۴ متقاضی داده شده.

سلمان داشاد پیرامون تسهیلات ارائه شده به بافت های فرسوده هم صحبت نمود و افزود: ۲۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به این بخش اختصاص داده شده که ۶۵ متقاضی توانستند از آن بهره مند گردند.

داشاد این طور ادامه داد: ۲۲۰ نفر موفق شدند از محل صندوق مسکن یکم وام خرید مسکن دریافت کنند و تشریح کرد اعتبار اختصاص داده شده به این قسمت معادل ۱۵۲ میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال بوده است.

میزان وام دریافت شده از محل صندوق مسکن یکم در راستای ساخت مسکن در همین بازه ۴ ماهه ۴۲ میلیارد و ۴۸۸ میلیون ریال بوده که در اختیار ۶۱ متقاضی قرار گرفته است.

وی در پایان صحبت هایش با تأکید بر این که هدف اصلی بانک مسکن ارائه تسهیلاتی مناسب برای کمک به مردم جهت تهیه مسکن است، اذعان نمود این بانک فعالیت های اجتماعی دیگری را هم دنبال می کند.  

  • منبع خبر : شهر خبر