حجت الاسلام مهدی پورمحمدی، در تاریخ ۱۰ شهریورماه، در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان حضور پیدا کرد. از دیگر حاضران این جلسه، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک رسمی کشور و معاون قوه قضائیه بودند. پورمحمدی صحبت هایش را از بحث تثبیت املاک آغاز کرد و از این که رئیس سازمان اسناد خود یک فرد […]

حجت الاسلام مهدی پورمحمدی، در تاریخ ۱۰ شهریورماه، در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان حضور پیدا کرد. از دیگر حاضران این جلسه، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک رسمی کشور و معاون قوه قضائیه بودند. پورمحمدی صحبت هایش را از بحث تثبیت املاک آغاز کرد و از این که رئیس سازمان اسناد خود یک فرد قاضی است و مدت های طولانی در دستگاه قضایی کشور مشغول فعالیت بوده است، اظهار خوشحالی کرد و اذعان نمود در استان کرمان نیز این مسئله وجود دارد.

حجت الاسلام مهدی پورمحمدی، اذعان نمود تاکنون تلاش های بسیاری زیادی در راستای تثبیت املاک صورت گرفته است. ایشان بحث پلاک ۲۰۹۴ را هم به میان آورند و تلاش های سازمان هایی چون اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان و شهرستان رفسنجان، شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان و شهرستان رفسنجان و اداره کل ثبت اسناد و مدارک رسمی استان کرمان و شهرستان رفسنجان را قابل تحسین بر شمردند.

مهدی پور این طور ادامه داد، مشکل مربوط به پلاک ۲۰۹۴ به سال ۵۳ بر می گردد،  ایشان اذعان کردند این مشکل مربوط به ۳۴۰۰ زمین بوده است که مشکلات عدیدی را بر سر راه مردم قرار داده بود که خوشبختانه حل گردید و بالاخره پرونده اش بسته شد.

ایشان بار دیگر یادآور شدند مشکل پلاک ۲۰۹۴ که می توانست پرونده های زیادی را در دستگاه قضا ایجاد نماید، با توجه به تلاش های مضاعف و همکاری های زیادی که صورت گرفت در نهایت حل و فصل گردید. وی در ادامه نام نماینده شهرستان رفسنجان و انار را هم آوردند و شخصا از ایشان بایت تلاش هایی که در این راستا انجام داده بودند تشکر نمودند.

حجت الاسلام مهدی پورمحمدی، با تأکید به این که به رغم این که در استان گاها دیدگاه های متفاوت سیاسی وجود دارد اما مسئولین با هم همدل و همراه هستند که این مردم را به نظام خوشبین خواهد کرد و آن ها را دلگرم به رفع مشکلاتشان خواهد نمود.

ایشان در پایان توفیق به دولت را از خداوند مسئلت کردند با این امید که بیشتر بتوانند تلاششان را معطوف به حل مشکلات مردم نمایند.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر