احداث هزار واحد مسکونی در شهرستان بهارستان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی آغاز شد. معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن این که از آغاز ساخت هزار مسکن در شهرستان بهارستان خبر داد اذعان نمود: تا پایان سال جاری احداث ۵۰ هزار مسکن در کشور شروع خواهد شد. وی اعتبار اختصاص داده شده به […]

احداث هزار واحد مسکونی در شهرستان بهارستان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن این که از آغاز ساخت هزار مسکن در شهرستان بهارستان خبر داد اذعان نمود: تا پایان سال جاری احداث ۵۰ هزار مسکن در کشور شروع خواهد شد. وی اعتبار اختصاص داده شده به ساخت هزار مسکن در بهارستان را معادل ۲۱۰ میلیارد تومان اعلام نمود.

حبیب الله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی، محله محوری را به عنوان مهم ترین هدف توسعه شهر های جدید خطاب کرد.

در ادامه مدیرعامل شرکت عمران بهارستان، از افتتاح ده طرح عمرانی در بهارستان خبر داد و شماری از این طرح ها که با ارزشی معادل ۷۸ میلیارد به بهره وری رسیده اند را تحت نام مدارس کازرونی و شهید حججی، مسجد امام رضا (ع) و همچنین کلانتری بهارستان نام برد.

احمدی شروع پروژه ساخت ایستگاه قطار در شهرستان بهارستان را بر دیگر طرح های در دست ساخت افزود و اذعان نمود این طرح با اعتباری معادل ۴۰۰ میلیارد ریال آغاز شده است. ایشان در ادامه افزودند: پیاده سازی این پروژه در زمینی به وسعت ۴ هزار متر مربع شروع شده است.

  • منبع خبر : اقتصاد آنلاین