بانک مهر اقتصاد ایران، از واگذاری ۱۴ ملک به ارزشی معادل ۲۹۱ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال خبر می دهد. طبق گزارشات اعلام شده بانک مهر اقتصاد ایران در نظر دارد بخشی از املاک مازاد خود را به فروش برساند که فعالیتش را با فروش ۱۴ ملک آغاز کرده است. در جزئیات برنامه این بانک […]

بانک مهر اقتصاد ایران، از واگذاری ۱۴ ملک به ارزشی معادل ۲۹۱ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال خبر می دهد.

طبق گزارشات اعلام شده بانک مهر اقتصاد ایران در نظر دارد بخشی از املاک مازاد خود را به فروش برساند که فعالیتش را با فروش ۱۴ ملک آغاز کرده است.

در جزئیات برنامه این بانک برای واگذاری املاک مازاد این طور تشریح شده: این املاک منازل مسکونی، املاک اداری، تجاری و همچنین زمین را شامل می شوند. به گفته بانک مهر اقتصاد ایران، این املاک در شهر های سمنان، تهران، بروجرد، شهرک اندیشه، ورامین و بومهن قرار گرفته اند.

بر اساس آن چه کارشناس رسمی دادگستری اعلام شده، ارزش مالی این املاک از یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال تا سقف ۱۱۸ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال متفاوت می باشد که حداکثر قیمت به یک واحد مسکونی در خاوران تهران اختصاص داده شده است. شیوه انتقال املاک مازاد به صورت نقدی و قطعی گزارش شده است.

زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه، بانک مهر اقتصاد ایران در ۲۹ اسفند سال ۹۶ تعیین شده بود که در این تاریخ برگزار نگردید. علاوه بر این از ترکیب سه بانک مهر اقتصاد ایران، مؤسسه اعتباری ثامن و بانک انصار تا پایان بهار خبر داده بودند که کماکان پیرامون این ادغام گزارشی منتشر نشده و خبری به دست نرسیده است.

  • منبع خبر : تی نیوز