احمد اصغری مهرآبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، از احداث ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار واحد مسکونی مهر خبر داد و میزان بودجه هزینه شده جهت احداث این تعداد مساکن مهر را معادل ۶۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد. قائم مقام وزیر راه و شهرسازی همزمان با مراسم بهره برداری از ۲۹۶ مسکن مهر […]

احمد اصغری مهرآبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، از احداث ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار واحد مسکونی مهر خبر داد و میزان بودجه هزینه شده جهت احداث این تعداد مساکن مهر را معادل ۶۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی همزمان با مراسم بهره برداری از ۲۹۶ مسکن مهر در نایین، اصفهان را پس از تهران در صدر استان های فراهم کننده شرایط لازم جهت احداث واحد های مسکونی مهر دانست و افزود: سهم استان اصفهان از مساکن مهر ساخته شده در کشور ۱۰ درصد بوده است که معادل ۱۶۱ هزار مسکن مهر می باشد. وی کیفیت ساخت واحد های مسکونی مهر در استان اصفهان را قابل قبول و مناسب خواند.

احمد اصغری مهرآبادی تعداد واحد های مسکونی مهری که سالانه در اختیار متقاضیان کشور قرار داده شده اند را معادل ۲۰۰ هزار واحد اعلام کرد و اذعان نمود: این حرکت ارزشمند را در هیچ دولتی  شاهد نبوده ایم. وی تسهیلات مسکن اعطا شده در این راستا را معادل ۶۰ هزار میلیارد تومان خواند و در مجموع تعداد واحد های مسکونی مهر احداث شده را ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان معرفی کرد.

ایشان در پایان صحبت هایشان گفتند: ساخت واحد های مسکونی مهر هنوز به پایان نرسیده و با این که این پروژه در مراحل پایانی اش قرار دارد، با این حال کماکان پرونده اش بسته نشده است. وی افزود: اعتبار مورد نیاز برای اتمام پروژه مسکن مهر ۱۱۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

احمد اصغری مهرآبادی تصریح کرد: امید است با اختصاص این مقدار بودجه توسط دولت، مشکلاتی که در زمینه زیرساخت ها و روساخت ها در برخی از واحد های مسکونی مهر وجود دارد حل شده و پرونده این پروژه با موفقیت بسته شود.

  • منبع خبر : افکار نیوز