گزارشی از سوی رئیس کمیته امداد، مبنی بر آماده شدن ۸۰۰ واحد مسکونی روستایی برای مددجویان لرستانی تا انتهای سال ۹۷ منتشر شده است. طبق این گزارش احداث چنین واحد های مسکونی توسط سپاه پاسداران صورت می گیرد و تأمین بودجه مورد نیاز از منابع غیر دولتی انجام گرفته است. در روز گذشته ساخت ۵۰ […]

گزارشی از سوی رئیس کمیته امداد، مبنی بر آماده شدن ۸۰۰ واحد مسکونی روستایی برای مددجویان لرستانی تا انتهای سال ۹۷ منتشر شده است. طبق این گزارش احداث چنین واحد های مسکونی توسط سپاه پاسداران صورت می گیرد و تأمین بودجه مورد نیاز از منابع غیر دولتی انجام گرفته است.

در روز گذشته ساخت ۵۰ مسکن روستایی برای مستضعفین روستای لهک که از توابع اسلامشهر می باشد با حضور استاندار تهران رسما آغاز شد. جانشین سازمان بسیج مستضعفین از دیگر حاضران مراسم کلنگ زنی این طرح بود.

سردار سید محمدتقی شاهچراغی در مراسم بهره برداری از ۳۰ مسکن روستایی که توسط سپاه پاسداران به مرحله احداث رسیده بود، تصریح کرد: همزمان با زلزله کرمانشاه، تهران نیز هماهنگ با دیگر مناطق کشور تلاش نمود در راستای کمک به زلزله زدگان به سهم خود گامی بردارد. افتتاح واحد های مسکونی مذکور در روستای شیخ صله از ثلاث باباجانی بوده که ۱۵ شهریور ماه برگزار گردید.

سردار سید محمدتقی شاهچراغی، در ادامه دیگر اقدامات سپاه پاسداران را برشمرد و این طور گفت: دو روز پس از این که زلزله کرمانشاه را لرزاند، سپاه پاسداران هفت روستا را با ۳۰۰ کانکس تحت پوشش قرار داد و فعالیتش را در راستای ساخت ۳۰۰ مسکن آغاز نمود.

وی شرایط روستای شیخ صله و دیگر روستا های واقع در اطراف آن را با پیشرفت های ارزشمندی همراه خواند و با تأکید بر این که جهادگران پرتلاشی در راستای بهبود سازی بیشتر مشغول فعالیت هستند افزود: طی ۳۰ سالی که از پایان دفاع مقدس می گذرد شرایط مداوم در حال بهتر شدن است.

استاندار کرمانشاه، بازوند، ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های سپاه پاسداران تهران در زمینه های مختلف و گام های مؤثری که برای عمرانی و امدادی مناطق تخریب شده کرمانشاه برداشته اند، تصریح کرد: سپاه پاسداران از همان روز های نخست زلزله در کنار مردم بود و در تمام زمینه ها خدمات ارزشمندی ارائه نمود. وی افزود: ما در آن روز های سخت شاهد همکاری های همه جانبه ۱۱ هزار نیروی سپاه و دیگر نیرو هایی قدرمند و مسلح بودیم.

بازوند تصریح کرد: سپاه پاسداران نه تنها خدمات امداد رسانی را به بهترین نحو ارائه نمود بلکه در بحث عمرانی نیز از هیچ لطفی دریغ نکرد و در یک بازه ۴۵ روزه، ۹ هزار کانکس را در اختیار زلزله زدگان قرار داد.

وی در ادامه صحبت هایش، سپاه دیگر استان ها را نیز درخور ستایش خواند و افزود: آن ها نیز برای بهبود شرایط روستا های دیگر تلاش های ستودنی و ارزشمندی انجام دادند.

  • منبع خبر : شهرخبر