فردا مورخ ۲۲ شهریورماه سال ۱۳۹۷، تعدادی واحد مسکونی مهر با اختصاص اعتباری بالغ بر ۲۴۰۰ میلیارد ریال در شهر پرند به بهره برداری خواهند رسید. در ۲۲ شهریور ماه همزمان با افتتاح ۳۷۴۲ واحد مسکونی مهر، دیگر طرح های روبنایی و مشارکتی نیز در پرند کلید خواهند خورد. اعتبار گزارش شده برای ساخت ۳۷۴۲ […]

فردا مورخ ۲۲ شهریورماه سال ۱۳۹۷، تعدادی واحد مسکونی مهر با اختصاص اعتباری بالغ بر ۲۴۰۰ میلیارد ریال در شهر پرند به بهره برداری خواهند رسید.

در ۲۲ شهریور ماه همزمان با افتتاح ۳۷۴۲ واحد مسکونی مهر، دیگر طرح های روبنایی و مشارکتی نیز در پرند کلید خواهند خورد.

اعتبار گزارش شده برای ساخت ۳۷۴۲ مسکن مهر در شهر پرند معادل ۲۴۰۰ میلیارد ریال بوده است ضمن این که اعتبار لحاظ شده برای اجرای پروژه های مشارکتی در این شهر ۲ هزار میلیارد ریال گزارش شده و اختصاص ۲۲۰ میلیارد ریال نیز برای طرح های روبنایی به ثبت رسیده است.

از تعداد پروژه های گزارش شده، ۷۲ واحد مربوط به تعاونی مساکن کارکنان می باشد، تعداد واحد های مسکونی برای دهدشت ۴۲۰ گزارش شده، تعداد مساکن در نظر گرفته شده برای تعاونی نقاشان ۲۸۹ و برای اساس گستر نیز ۳۶۷ واحد ثبت شده است.

بر اساس اخبار منتشر شده، فردا مورخ ۲۲ شهریور ماه، در فاز ۶، دو ایستگاه آتش نشانی احداث خواهد شد، ساخت یک نیروگاه خورشیدی به توان ۱۰ مگاوات کلید خواهد خورد، احداث ۴۵۰ پروژه مشارکتی ساخت مسکن آغاز خواهد شد و در فاز ۶ نیز اراضی به وسعت ۸۸ هکتار عملیات آماده سازی و محوطه سازی صورت خواهد گرفت.

علاوه بر این، در سایت های مساکن مهر ۷ پارک محله ای افتتاح خواهد شد و محوطه سازی اجرا شده مجاور فاز ۴ نیز به بهره وری خواهد رسید. لازم به توضیح است که در فاز های چهار، شش و پنج، معابر شمالی آماده سازی شده مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت ضمن این که مجتمع چند منظوره هنر فرهنگی نیز افتتاح خواهد شد.

  • منبع خبر : افکار نیوز