مرتضی عرب نژاد، مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری کرمان ضمن اشاره به این که سامانه تحت وب مدیریت املاک و مستغلات شهرداری آماده راه اندازی و استفاده می باشد این اقدام را با مشارکت و همکاری سازمان اموال و املاک شهرداری عملی دانست. عرب نژاد جزئیاتی در خصوص سامانه مدیریت املاک و مستغلات […]

مرتضی عرب نژاد، مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری کرمان ضمن اشاره به این که سامانه تحت وب مدیریت املاک و مستغلات شهرداری آماده راه اندازی و استفاده می باشد این اقدام را با مشارکت و همکاری سازمان اموال و املاک شهرداری عملی دانست.

عرب نژاد جزئیاتی در خصوص سامانه مدیریت املاک و مستغلات شهرداری ارائه نمود و افزود: این سامانه به عنوان یک سامانه تحت وب با هدف مدیریت جامع و دقیق املاک و مستغلات روی کار آمده است. وی افزود این سامانه قابلیت های متفاوتی دارد که از جمله آن ها می توان ثبت و ذخیره املاک مختلف اعم از زمین، واحد مسکونی، مجتمع و… را نام برد. به گفته عرب نژاد وضعیت املاک اعم از استیجاری، تملیکی و… در این سامانه ثبت می گردد ضمن این که سوابق و تاریخچه ملک به صورت دقیق و جزئی نگهداری می شود.

عرب نژاد ضمن تأکید بر این که امنیت این دستگاه بسیار بالا است و سامانه پیش رو به عنوان یکی از ایمن ترین سامانه های موجود قادر به اجرای عملیات مختلف است تصریح کرد: سند حسابداری املاک را به صورت خودکار می توان از قاب این سامانه صادر کرد ضمن این که کاربران می توانند از جزئیات عملیات صورت گرفته در لحظه مطلع و آگاه گردند.

وی در ادامه صحبت هایش درباره قابلیت های این سامانه توضیحات بیشتری ارائه نمود و این طور گفت: از طریق سامانه مدیریت املاک و مستغلات شهرداری کرمان، می توان قیمت هر ملک را با احتساب متراژ آن محاسبه کرد. به گفته عرب نژاد مشاهده تاریخچه ملک و اطلاع از آخرین تغییرات و عملیاتی که در خصوص ملک اتفاق افتاده به سادگی برای همه کاربران عزیز امکان پذیر می باشد. این سامانه جامع، امکان مدیریت امور مربوط به املاک را در ساده ترین حالت ممکن و با کمترین خطا محقق می سازد.

  • منبع خبر : خبرگذاری ایمنا