عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی کشور پس از حضور در مراسم افتتاح برخی پروژه های مشارکتی و روبنایی در شهر جدید پرند اذعان نمود: افتتاح واحد های مسکونی مهر در شهر پرند کار من نبوده است بلکه بنده تنها از این طرح بازدید کرده ام. در روز پنجشنبه ۲۲ شهریور ماه با حضور وزیر […]

عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی کشور پس از حضور در مراسم افتتاح برخی پروژه های مشارکتی و روبنایی در شهر جدید پرند اذعان نمود: افتتاح واحد های مسکونی مهر در شهر پرند کار من نبوده است بلکه بنده تنها از این طرح بازدید کرده ام.

در روز پنجشنبه ۲۲ شهریور ماه با حضور وزیر راه و شهرسازی، ۳ هزار و ۷۴۲ واحد مسکونی مهر در شهر جدید پرند به بهره برداری رسید. جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در پروژه احداث مسکن مهر و مدیرعامل شرکت عمران شهر های جدید از دیگر حاضران در این مراسم بودند که افتتاح این تعداد واحد مسکونی مهر به همراه تعدادی پروژه های مشارکتی و روبنایی را انجام دادند.

با توجه به گزارشات منتشر شده پروژه های واحد مسکونی مهر با اعتباری معادل ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به مرحله احداث رسیده اند که در شهر های رهدشت پیام، عمارت گستر و آرتا عمران اجرا شده اند. تعداد واحد های احداث شده در هر کدام از این شهر ها به ترتیب ۴۲۰، ۳۲۰ و ۴۴۰ واحد گزارش شده است.

تعداد پروژه های مشارکتی افتتاح شده در مراسم روز پنجشنبه ۴ عدد اعلام شده که ارزشی معادل ۲ هزار میلیارد ریال دارد. این پروژه های مشارکتی احداث نیروگاه خورشیدی و مساکن مشارکتی به تعداد ۴۵۰ واحد را شامل می شود.

هزینه اختصاص داده شده به ارائه خدمات روبنایی معادل ۲۲۰ میلیارد ریال اعلام شده که در روز پنجشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره وری رسیدند.

اما آنچه در حاشیه این مراسم خبرساز شد و سر و صدا به پا کرد گفته عباس آخوندی در خصوص پروژه های مسکن مهر بود، وی در پاسخ به این که آخوندی نخستین باری است واحد های مسکونی مهر را افتتاح می کند، اذعان نموده بود صرفا از طرح واحد های مسکونی مهر بازدید کرده است و افتتاح این پروژه را انجام نداده است.

  • منبع خبر : خبر فوری