در روز پنجشنبه مورخ ۲۲ شهریور ماه، افتتاح ۳ هزار و ۷۴۲ واحد مسکونی مهر در پرند با حضور عباس آخوندی صورت گرفت. طبق گزارشات منتشر شده، طی ۵ سال گذشته آخوندی امروز برای نخستین بار واحد های مسکونی مهر را در پرند به بهره برداری رساند. پرند به عنوان یکی از شهر های جدید […]

در روز پنجشنبه مورخ ۲۲ شهریور ماه، افتتاح ۳ هزار و ۷۴۲ واحد مسکونی مهر در پرند با حضور عباس آخوندی صورت گرفت.

طبق گزارشات منتشر شده، طی ۵ سال گذشته آخوندی امروز برای نخستین بار واحد های مسکونی مهر را در پرند به بهره برداری رساند. پرند به عنوان یکی از شهر های جدید در تهران شناخته می شود.

در ۲۲ شهریور، همانطور که از پیش وعده داده شده بود، نیروگاه خورشیدی با قدرت ۱۰ مگاوات نیز به بهره برداری رسید. افتتاح اراضی در فاز ۶ پرند به وسعت ۸۸ هکتار، ۲ ایستگاه آتش نشانی و افتتاح واحد های مسکونی مشارکتی به تعداد ۴۵۰ واحد از دیگر اقدامات اجرایی بودند.

از دیگر فعالیت های مهمی که در ۲۲ شهریور ماه به مرحله بهره برداری رسیدند، می توان ساخت ۷ پارک محله ای در سایت مساکن مهر، احداث مجتمع چند منظوره هنری- فرهنگی، پیاده سازی عملیات محوطه سازی در مجاورت واحد های مسکونی مهر و آماده سازی معابر شمالی در فاز های ۴، ۵ و ۶ را نام برد.

لازم به توضیح است که برای احداث سه هزار و ۷۴۲ واحد مسکونی مهر در شهر جدید پرند، اعتباری به ارزش ۲۴۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

  • منبع خبر : افلاک نیوز