تعداد اسناد املاک علوی اهدا شده به روستائیان بندر گز و بندر ترکمن توسط محمد سعیدی کیا به ترتیب ۱۵۰۰ و ۳۵۰۰ فقره اعلام شده است. صبح روز شنبه ۲۴ شهریور ماه، در مراسمی که با حضور محمد سعیدی کیا به عنوان رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برگزار گردید ۳۵۰۰ فقره اسناد املاک علوی دراختیار […]

تعداد اسناد املاک علوی اهدا شده به روستائیان بندر گز و بندر ترکمن توسط محمد سعیدی کیا به ترتیب ۱۵۰۰ و ۳۵۰۰ فقره اعلام شده است.

صبح روز شنبه ۲۴ شهریور ماه، در مراسمی که با حضور محمد سعیدی کیا به عنوان رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برگزار گردید ۳۵۰۰ فقره اسناد املاک علوی دراختیار اهالی روستای بندر ترکمن قرار گرفت. این مراسم که در روستای نیازآباد از توابع شهرستان ترکمن برگزار شد با حضور برخی مسئولان استانی و استاندار گلستان همراه بوده است.

علاوه بر این، ۱۵۰۰ فقره از اسناد املاک علوی هم به مردم شریف روستای بندر گز تعلق گرفت.

استاندار گلستان در این جلسه گزارشاتی پیرامون استان گلستان و خدماتی که تاکنون توسط این استان انجام شده است ارائه نمود و افزود: استان گلستان به عنوان چهارمین استانی است که در حوزه پرداخت تسهیلات جهت مولد سازی و چابک سازی بخش های تولیدی موفق عمل کرده است. به گفته استاندار، این استان ۱۱۰۰ میلیارد تومان در این بخش سرمایه گذاری کرده است. استاندار گلستان در ادامه صحبت هایش تصریح کرد: این استان در دیگر زمینه ها همچون واحد های جمعیت و همچنین مساحت و تعداد واحد های تولیدی از رتبه های پایین تری برخوردار بوده به طوری که رتبه اعلام شده برای گسلتان در حوزه های مذکور ۲۰ و ۲۱ بوده است.

سید مناف هاشمی، استاندار گلستان اظهار داشت: استان گلستان در بخش پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال روستایی نیز موفق به اخذ رتبه چهارم در کشور شده است که مهر تأییدی بر اقدامات ارزشمند صورت گرفته توسط استان گلستان می باشد. به گفته هاشمی تسهیلات پرداختی به روستاییان نتیجه پیگیری های بنیاد مستضعفان بوده که از طریق بانک سینا به متقاضیان اعطا گردیده است.

هاشمی در پایان صحبت هایش رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی را مورد خطاب قرار داد و ضمن تأکید بر توانایی های زیادی که استان گلستان در اختیار دارد تصریح کرد: مایل به مشارکت های بیشتر با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در راستای کسب موفقیت های بیشتر در حوزه هایی همچون اشتغال زایی و جذب سرمایه گذاران هستیم.

  • منبع خبر : تی نیوز