محسن وطن خواهی، مدیر عامل عمران شهر جدید پرند ضمن اشاره به این که از واحد های مسکونی مهر پرند، ۴ هزار واحد باقی مانده است افزود: این واحد ها تا خرداد ماه سال آینده به بهره برداری خواهند رسید و برای نیل به این هدف به هر واحد اعتباری حدود ۸ تا ۱۱ میلیون […]

محسن وطن خواهی، مدیر عامل عمران شهر جدید پرند ضمن اشاره به این که از واحد های مسکونی مهر پرند، ۴ هزار واحد باقی مانده است افزود: این واحد ها تا خرداد ماه سال آینده به بهره برداری خواهند رسید و برای نیل به این هدف به هر واحد اعتباری حدود ۸ تا ۱۱ میلیون تومان اختصاص داده شده است. وی محل تأمین این هزینه را منابع داخلی شرکت اعلام کرد.

وطن خواهی اظهار داشت: هفته گذشته در مراسم افتتاح از مساکن مهر شهر جدید پرند، ۷۰۰ واحد مسکونی از پروژه هسای سابق که با نام جدید صدرا نور شناخته می شود، به بهره برداری رسیدند. وی افزود: احداث مسکن های باقی مانده نیز با موافقت وزارت راه و شهرسازی از سر گرفته شده است و خانه هایی که ساختشان متوقف شده بود و یا با مشکلاتی همراه بودند مجددا در دست ساخت قرار گرفتند. به گفته وطن خواهی پیمانکاران به ازای دریافت مقدار اندکی هزینه بیشتر حاضر شده اند تکمیل واحد های مسکونی باقی مانده صدرا نور را آغاز کنند.

وی در خصوص زمان تحویل پروژه مساکن مهر شهر جدید پرند نیز توضیحاتی ارائه نمود و این طور گفت: بر اساس پیش بینی هایی انجام شده انتظار می رود این پروژه تا خرداد سال آینده اتمام گردد و خانه های احداث شده مورد استفاده متقاضیان قرار گیرند. وی افزود: زمان اتمام پروژه واحد های مسکونی مهر صدرا نور نیز خردادماه سال آینده پیش بینی شده است. محسن وطن خواهی ضمن اشاره به این که در میان تمام پروژه های مسکن مهر تاکنون بیشترین هزینه به پروژه صدرا نور اختصاص داده شده است این هزینه را معادل ۸ تا ۱۱ میلیون تومان به ازای هر واحد اعلام کرد.

وی در ادامه صحبت هایش با کمک گرفتن از اعداد و ارقام تلاش نمود این پروژه را دقیق تر تشریح کند و این طور گفت: تعداد واحد مسکونی پروژه هسای سابق ۱ هزار واحد بوده است که از این تعداد موفق به اتمام و افتتاح ۶ هزار واحد شده ایم و ۴ هزار واحد باقی مانده نیز تا پایان خرداد ماه سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.

  • منبع خبر : تسنیم نیوز