با استناد به گزارشات ارائه شده طی روز ها اخیر، قیمت فروش یک آپارتمان ۹۵ متری در محله بهداشت تهران ۱۳۰ میلیون تومان بوده است و قیمت عرضه خانه ۱۵۱ متری واقع در محله دزاشیب تهران ۳ میلیارد تومان ثبت شده است. قیمت فروش یک واحد مسکونی با زیربنای ۷۲ متر در ناحیه نارمک تهران […]

با استناد به گزارشات ارائه شده طی روز ها اخیر، قیمت فروش یک آپارتمان ۹۵ متری در محله بهداشت تهران ۱۳۰ میلیون تومان بوده است و قیمت عرضه خانه ۱۵۱ متری واقع در محله دزاشیب تهران ۳ میلیارد تومان ثبت شده است.

قیمت فروش یک واحد مسکونی با زیربنای ۷۲ متر در ناحیه نارمک تهران ۶۳۰ میلیون تومان گزارش شده است که بر اساس برآورد های صورت گرفته هر متر از این واحد مسکونی با عمر بنای ۳ ساله، ۸ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان بوده است.

هر متر مربع از یک خانه ۴۰ متری واقع در محله آهنگ با قیمت ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان مورد معامله قرار گرفته و قیمت تمام شده این ساختمان ۱۸ ساله، ۱۸۰ میلیون تومان گزارش شده است.

در محله آپادانا نیز قیمت فروش آپارتمانی ۳ ساله، ۹۹۵ میلیون تومان به ثبت رسیده که قیمت فروش هر متر از این واحد مسکونی ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برآورد شده است. در نیروی هوایی تهران نیز قیمت فروش یک واحد کلید نخورده متری ۱۳ میلیون تومان گزارش شده که قیمت تمام شده این ساختمان ۷۰ متری ۹۱۰ میلیون تومان بوده است.

قیمت ۱ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان برای فروش یک آپارتمان ۱۴۶ متری در لویزان تهران ثبت شده است که قیمت هر متر مربع از این مسکن ۱۶ ساله چیزی حدود ۱۲ میلیون تومان اعلام گردیده است. یک واحد مسکونی واقع در تهرانپارس به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان خرید و فروش شده که این ساختمان ۵ ساله مساحتی ۱۰۰ متری داشته و قیمت ثبت شده برای فروش هر متر مربع از آن ۵ میلیون تومان بوده است.

در ۲۵ شهریور ماه، قیمت خرید یک واحد مسکونی کلید نخورده با ۶۰ متر زیربنا، ۶۰۷ میلیون تومان ثبت شده است و یک خانه ۱۳۳ متری در محله آرژانتین تهران ۸۰۵ میلیون تومان ارزش گذاری شده که عمر بنای این واحد ۲۷ سال بوده است.

یک واحد مسکونی به ارزش ۲ میلیارد و ۷۶۵ هزار تومان در امام زاده قاسم گلاب دره مورد معامله قرار گرفته که زیربنای ثبت شده برای این خانه کلید نخورده ۱۶۲ متر بوده است. خانه دیگری در منطقه دزاشیب تهران با ۱۵۱ متر زیربنا به قیمت ۳ میلیارد و ۲۲ میلیون تومان فروخته شده که عمر ساختمان مزبور ۱۴ سال گزارش شده است.

قیمت ۱۳۰ میلیون تومان برای خانه ای با ۴۵ متر زیربنا در محله بهداشت تهران واقع در منطقه ۱۸ به ثبت رسیده است. با این حساب به ازای هر متر از واحد مسکونی مذکور مبلغ۱ میلیون و ۳۶۸ تومان پرداخت شده است.

  • منبع خبر : تسنیم نیوز