قیمت گزارش شده برای فروش یک واحد مسکونی با ۶۰ متر مساحت در محله درختی تهران ۶۵۰ میلیون تومان بوده است و آپارتمانی با شرایط مشابه و واقع در ولیعصر تهران به قیمت ۱۶۰ میلیون تومان مورد معامله قرار گرفته است که طبق برآورد های انجام شده قیمت هر متر از این واحد مسکونی ۸ […]

قیمت گزارش شده برای فروش یک واحد مسکونی با ۶۰ متر مساحت در محله درختی تهران ۶۵۰ میلیون تومان بوده است و آپارتمانی با شرایط مشابه و واقع در ولیعصر تهران به قیمت ۱۶۰ میلیون تومان مورد معامله قرار گرفته است که طبق برآورد های انجام شده قیمت هر متر از این واحد مسکونی ۸ ساله،  ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان بوده است. در محله ابوذر تهران، آپارتمانی کلید نخورده با ۶۰ متر مساحت ۲۹۷ میلیون تومان در اختیار خریدار قرار گرفته است. قیمت اعلام شده برای فروش هر متر مربع از خانه ۶۰ متری در محله آلستوم تهران ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بوده و قیمت تمام شده این آپارتمان ۷۵۶ میلیون تومان برآورد شده است.

در محله درختی واقع در منطقه ۲ تهران، خانه ۶۰ متری با ۱۹ سال عمر بنا، متری ده میلیون و ۸۳۳ هزار تومان به فروش رسیده که در مجموع قیمت تمام شده این واحد مسکونی ۶۵۰ میلیون تومان گزارش شده است.

قیمت ثبت شده برای خرید یک خانه کلید نخورده ۶۰ متری در محله بلورسازی واقع در منطقه ۱۷ تهران، ۲۷۰ میلیون تومان بوده این درحالی است که قیمت فروش خانه ای با همین متراژ در محله خلیج فارس از منطقه ۱۸ تهران با ۹ سال عمر بنا، ۲۴۳ میلیون تومان گزارش شده است. آپارتمانی ۲ ساله با ۶۰ متر مساحت در آبشار درمار از منطقه ۱۲ تهران با قیمت ۱۸۰ میلیون تومان معامله شده و قیمت ثبت شده برای فروش خانه ای ۶۰ متری واقع در بریانک از منطقه ۱۰ تهران ۴۰۰ میلیون تومان بوده است.

فروش خانه ای با مساحت ۶۰ متر که در محله کاخ جای خوش کرده و به عنوان ساختمانی ۲۲ ساله معرفی می شود ۴۰۰ میلیرون تومان اعلام شده است بنابراین قیمت خرید به ازای هر متر مربع از این خانه ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می باشد.

خانه ای به ارزش ۸۸ میلیون تومان با عمر بنای ۵۳ سال و مساحت ۶۰ متر، در محله لشگر غربی تهران خریداری شده که قیمت گزارش شده برای تهیه هر متر از این واحد مسکونی یک میلیون و ۴۶۷ هزار تومان بوده است. به ازای پرداخت ۲۷۸ میلیون تومان، واحدی ۶۰ متری با ۳ سال عمر بنا در آگاهی خریداری شده و متقاضی با کنار گذاشتن ۴۸۵ میلیون تومان توانسته است خانه ای یک ساله و ۶۰ متری در محله اراج ازگل تهران خریداری نماید.

  • منبع خبر : خبرگزاری دانشجو