به گفته صدیف بدری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، عباس آخوندی به عنوان وزیر راه و شهرسازی در این کمیسیون حاضر می شود تا جوابگوی سؤالات مطرح شده از سوی ۲۶ نماینده باشد. وی تصریح کرد: عباس آخوندی سه شنبه مورخ ۳ مهر در مجلس حاضر خواهد شد تا پاسخگو سؤالات نمایندگان باشد. صدیف بدری این […]

به گفته صدیف بدری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، عباس آخوندی به عنوان وزیر راه و شهرسازی در این کمیسیون حاضر می شود تا جوابگوی سؤالات مطرح شده از سوی ۲۶ نماینده باشد.

وی تصریح کرد: عباس آخوندی سه شنبه مورخ ۳ مهر در مجلس حاضر خواهد شد تا پاسخگو سؤالات نمایندگان باشد.

صدیف بدری این طور ادامه داد: در این جلسه ۲۶ تن از نمایندگان پرسش هایشان را مطرح خواهند کرد و منتظر پاسخ از جانب وزیر راه و شهرسازی خواهند ماند. وی بحث را شفاف تر توضیح داد و اذعان نمود: سؤالاتی که از سوی نمایندگان مطرح خواهد شد در خصوص دو موضوع عمرانی و ملی خواهد بود.

صدیف بدری در خصوص سؤالش از وزیر راه و شهرسازی این طور گفت: بلاتکلیف ماندن سامانه ملی املاک و اسکان کشور سؤال بنده از آقای آخوندی خواهد بود که بر اساس برنامه ششم توسعه کشور می بایست تاکنون ایجاد شده و در راستای حصول اهداف ملی مورد استفاده قرار گرفته باشد اما کماکان در مراحل ابتدایی قرار دارد. وی با اشاره به این که راه اندازی چنین سامانه ای در کشور می توانست بسیار کمک کننده و ارزنده باشد افزود: وزیر راه و شهرسازی در خصوص عدم اجرای این سامانه باید پاسخگو باشد.

وی در پایان صحبت هایش این طور گفت: چنانچه وزیر راه و شهرسازی بتواند سؤالات نمایندگان را قانع کننده پاسخ دهد سؤال کنار گذاشته می شود اما عدم توانایی وزیر در توجیه ساختن نمایندگان سبب می شود سؤال مذکور برای بررسی های دقیق در دست هیأت رئیسه قرار بگیرد.

  • منبع خبر : تی نیوز