احمد دیرستانی، مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم اذعان نمود: ساخت ۴ مدرسه در منطقه آزاد قشم از برنامه های در دست اجرا می باشد. وی تصریح نمود: برای نیل به این هدف، ۱۱ هزار و ۲۷۵ متر مربع زمین در نظر گرفته شده است. دیرستانی افزود: اختصاص چهار قطعه زمین جهت ساخت […]

احمد دیرستانی، مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم اذعان نمود: ساخت ۴ مدرسه در منطقه آزاد قشم از برنامه های در دست اجرا می باشد. وی تصریح نمود: برای نیل به این هدف، ۱۱ هزار و ۲۷۵ متر مربع زمین در نظر گرفته شده است.

دیرستانی افزود: اختصاص چهار قطعه زمین جهت ساخت مدارس با دستور حمیدرضا مؤمنی صورت گرفته است. وی این طور ادامه داد: حمیدرضا مؤمنی که در سمت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مشغول به فعالیت است در راستای توسعه مدارس این منطقه اقدام نموده و چهار زمین با کاربری آموزشی را برای منطقه مذکور در نظر گرفته است.

دیرستانی در خصوص جزئیات زمین های واگذار شده این طور گفت: از این تعداد، یک زمین به مساحت ۲۷۷۳ متر مربع در اردیبهشت ماه سال جاری به روستای تورگان اختصاص داده شده است حال آن که دو زمین به درگهان اختصاص داده شده که مساحت ثبت شده برای آن ها ۳۲۶۱ متر مربع و ۳۱۵۵ متر مربع بوده است. به گفته دیرستانی واگذاری این دو زمین در ماه گذشته صورت گرفته است. چهارمین زمین اختصاص داده شده به منطقه آزاد کیش مساحتی به اندازه ۲۰۸۵ متر داشته که در اردیبهشت ماه سال جاری در اختیار روستای هلر از این منطقه قرار گرفته است.

دیرستانی در ادامه صحبت هایش سازمان منطقه آزاد کیش را همراه همیشگی آموزش و پرورش خواند و تصریح کرد: از آن جا که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در سمت رئیس شورای آموزش و پرورش این منطقه فعالیت می کند همواره در راستای بهبود فضا های آموزشی برنامه هایی را تدوین و اجرایی نموده است.

دیرستانی اظهار داشت: از سال گذشته اقداماتی در خصوص بورسیه دانش آموزان با استعداد صورت گرفته و ۵۰ سهمیه برای تحقق این هدف در نظر گرفته شده است. اجرای دوره های آمادگی برای کنکور از دیگر فعالیت های انجام شده توسط سازمان می باشد که با هدف حصول دانش آموزان به درجات علمی بالاتر صورت گرفته است.

  • منبع خبر : تی نیوز