رئیس کمیسیون عمران مجلس از توجه ویژه دولت در بودجه سال ۹۸ برای اتمام پروژه مسکن مهر خبر داد. محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی  با اشاره به مشکلاتی که در سال‌های گذشته برای اتمام پروژه مسکن مهر پیش آمده است،گفت: در سال‌های گذشته بودجه مناسبی برای اتمام این پروژه در نظر گرفته نشده است. آغاز […]

رئیس کمیسیون عمران مجلس از توجه ویژه دولت در بودجه سال ۹۸ برای اتمام پروژه مسکن مهر خبر داد.

محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی  با اشاره به مشکلاتی که در سال‌های گذشته برای اتمام پروژه مسکن مهر پیش آمده است،گفت: در سال‌های گذشته بودجه مناسبی برای اتمام این پروژه در نظر گرفته نشده است.

آغاز ساخت پروژه جدید مسکن مهر پردیس

وی با بیان اینکه دولت و مجلس باید در بودجه سالیانه، ردیف اعتباری مشخصی برای تکمیل طرح‌های مسکن مهر در سال آینده اختصاص دهند، ادامه داد: کمبود منابع اعتباری یکی از مهم‌ترین علل کُند شدن روند تکمیل طرح‌های مسکن مهر طی سال‌های اخیر است که باید در بودجه‌های سالانه به آن توجه جدی شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس با بیان اینکه حدود ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر نیمه‌تمام باقی مانده است، افزود: این تعداد مسکن مهر باقی مانده، عدد زیادی نیست و می‌توان با همکاری دولت و مجلس راهکارهایی برای حل این موضوع  پیشنهاد کرد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به بودجه پیش‌بینی شده برای اتمام مسکن مهر در بودجه سال آینده، گفت: اتمام این پروژه از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است و دولت نیز اهتمام ویژه‌ای برای این موضوع دارد.

رضایی‌کوچی با بیان اینکه در بودجه سال ۹۸ دولت، توجه‌ ویژه‌ای به مسکن مهر داشته و برای اتمام آن بودجه مناسبی را تصویب کرده است، اظهار داشت: حدود ۵ هزار میلیارد تومان برای اتمام زیرساخت‌های  این پروژه نیاز است که در بودجه سال آینده عددی از سوی دولت به همین منظور پیش‌بینی شده است.

منبع: تسنیم