مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، ضمن اشاره به این که وزیر جدید راه و شهرسازی تمرکز خود را بر ساخت واحد های مسکونی جدید در فاز ۸ از شهر پردیس قرار داده است اظهار داشت: این وزارت تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت تا با ساخت و تحویل این واحد ها، شرایط تأمین […]

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، ضمن اشاره به این که وزیر جدید راه و شهرسازی تمرکز خود را بر ساخت واحد های مسکونی جدید در فاز ۸ از شهر پردیس قرار داده است اظهار داشت: این وزارت تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت تا با ساخت و تحویل این واحد ها، شرایط تأمین مسکن را بهبود ببخشد.

مهدی هدایت به عنوان مدیرعامل شرکت عمران شهر های جدید، عنوان کرد: وزیر راه و شهرسازی تکمیل و ساخت واحد های مسکونی مهر را در مرکز توجه قرار داده است و تمرکز خود را بر رفع مشکلات پروژه مسکن مهر به ویژه در شهر جدید پردیس قرار داده است. ایشان با تأکید بر این که وزارت راه و شهرسازی درصدد است مشکلات مسکن مهر را در پردیس از میان بردارد اظهار داشت: در این راستا فعالیت های زیادی صورت گرفته است که از جمله آن ها می توان تحویل پکیج را نام برد و به دیگر خدمات روبنایی در پروژه مسکن مهر فاز ۱۱ پردیس اشاره نمود. به گفته این مقام مسئول تاکنون مشکلات مربوط به واگذاری ۵۰۰ مسکن مهر از میان برداشته شده است.

ایشان با اشاره به این که به برخی از متقاضیان پکیج تحویل نداده شده بود اظهار داشت: مشکلات مربوط به ارائه پکیج هم از میان برداشته شده و پکیج به متقاضیان فاز ۱۱ شهر جدید پردیس ارائه گردید. وی از دیگر اقدامات صورت گرفته پرده برداشت و اذعان نمود: برخی از واحد ها با مشکل آسانسور مواجه بودند که این مشکل نیز در برخی از واحد ها حل و فصل شده است.

وی از فعال شدن برخی پروژه های غیرفعال شده خبر داد و به عنوان نمونه واحد های مسکونی مهر در فاز ۸ پردیس را نام برد.

ایشان با بیان این که فاز ۸ پردیس با کمبود واحد های مسکونی مهر همراه بوده است اظهار داشت: در حال حاضر ساخت واحد های جدید در این فاز در دستور کار قرار گرفته است با این هدف که کمبود واحد ها جبران شود و واحد های تولیدی بتوانند پاسخگوی نیاز متقاضیان و خریداران باشند. وی با اشاره به این که چند سال پیش این اقدام از نظر ها مغفول مانده بود و مردم بلاتکلیف بودند، از این که ساخت واحد های جدید در این فاز در دستور کار قرار گرفته اظهار خوشحالی نمود. ایشان اذعان نمودند: کار های اقاله پروژه های مسکن مهر در مراحل پایانی قرار دارد که این امر با مشارکت و همکاری توسعه شهرسازی ایرانیان در دستور کار قرار گرفته است.

مهدی هدایت با اشاره به این که برخی اقدامات همچون آسفالت کردن ورودی فاز ۸ و همچنین دو بانده نمودن این مسیر سال هاست متوقف شده است از فعال شدن این پروژه خبر داد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از فعال شدن عملیات مربوط به ساخت مسکن، مدرس و دیگر مکان های عمومی در این فاز سخن به میان آورد و اظهار داشت: مشکلی از نظر تأمین منابع مالی برای پیشبرد این پروژه وجود ندارد و هزینه مورد نظر از محل درآمد های شرکت تأمین و تهیه می گردد.

هدایت این طور ادامه داد: شمار زیادی از مراکز محله در شهر پردیس طی هفته های اخیر در دست ساخت قرار گرفته است.

  • منبع خبر : افکار نیوز