معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: تلاش می‌كنیم تا تسهیلات بانكی مناسبی برای تأمین مسكن زنان سرپرست خانوار اختصاص دهیم. معصومه ابتكار، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری امروز، ۲۱ آبان‌ماه در بازدید از مؤسسه ریحانه شیراز با بیان اینكه دولت در قالب طرح‌های بازآفرینی توجهی جدی به تامین مسکن زنان سرپرست […]

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: تلاش می‌كنیم تا تسهیلات بانكی مناسبی برای تأمین مسكن زنان سرپرست خانوار اختصاص دهیم.

معصومه ابتكار، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری امروز، ۲۱ آبان‌ماه در بازدید از مؤسسه ریحانه شیراز با بیان اینكه دولت در قالب طرح‌های بازآفرینی توجهی جدی به تامین مسکن زنان سرپرست خانوار دارد، افزود: در تلاشیم تا با وام‌های قرض‌الحسنه، تسهیلات بانكی مناسبی برای تامین مسکن زنان سرپرست خانوار تامین کنیم. 
وی با بیان اینكه سرمایه اجتماعی بالایی در كشور داریم، مؤسسه ریحانه شیراز را نمونه‌ای از این سرمایه اجتماعی و بسیار ارزشمند دانست.
ابتكار با تصریح اینكه دولت از زوایای مختلفی از جمله آموزش و مهارت‌افزایی در سطوح مختلف ورود كرده است، گفت: بخشی از این مهارت‌افزایی در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و واحدهای علمی و كاربردی برای زنان دیده شده است.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ادامه داد: در این معاونت به طور خاص برای توان‌افزایی و كارآفرینی زنان دوره‌های آموزشی برگزار شده است.
ابتكار همچنین این نكته را یادآور شد كه برای تسهیل در امور اقتصادی طرح‌های ویژه زنان نیز تسهیلات بانكی با نرخ‌های سود پایین اعمال شده است.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تاكید كرد كه مؤسسات مردم نهاد و پایگاه‌های غیر دولتی اقدامات موثری برای زنان انجام داده‌اند.