آیت‌الله شهرستانی در دیدار با وزیر راه و شهرسازی گفت: مسکن مناسب حافظ ناموس و اموال مردم و داشتن مسکن مناسب حق همه مردم است.   آیت الله سید جواد شهرستانی در دیدار با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی گفت: گاهی در برخی کارها بی‌دقتی صورت می‌گیرد در حالی که در پروژه‌هایی که دولت عهده‌دار […]

آیت‌الله شهرستانی در دیدار با وزیر راه و شهرسازی گفت: مسکن مناسب حافظ ناموس و اموال مردم و داشتن مسکن مناسب حق همه مردم است. 

 آیت الله سید جواد شهرستانی در دیدار با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی گفت: گاهی در برخی کارها بی‌دقتی صورت می‌گیرد در حالی که در پروژه‌هایی که دولت عهده‌دار ساخت آن است باید نظارت بالایی صورت گیرد و اگر نظارت کافی وجود نداشته باشد عده‌ای ساختمان‌های غیر ایمن خواهند ساخت که مشکلات بسیاری ایجاد می‌کند.
وی با ابراز تاسف از واقعه سیستان و بلوچستان و تسلیت این واقعه به همه ملت ایران و داغ دیدگان این حادثه افزود: امیدواریم که جمهوری اسلامی تروریست‌ها را به سزای اعمالشان برساند.
آیت الله شهرستانی با بیان اینکه مسکن برای انسان امر مهمی بوده و امروز در ملت ایران نوعی استقلال طلبی پیدا شده است تصریح کرد: در گذشته چند خانواده در یک منزل زندگی می‌کردند و نیاز به مسکن به این میزان نبود، اما امروز روح استقلال از خانواده در بین جوانان بیشتر شده است.
وی با تاکید بر اینکه باید تکمیل پروژه‌های مسکن تا پایان دولت دوازدهم صورت گیرد اظهار کرد: مسکن‌های تکمیل نشده اگر در این دوره تکمیل شود، تا حدی مشکلات را مرتفع می‌کند.
وی ادامه داد: در آذربایجان نیاز به راه و مسکن بسیار بالا است و باید عنایتی به ارسباران تا اردبیل شود تا مشکلات مسکن و مخصوصا راه آن‌ها حل شود.
وی با بیان اینکه در قم هم پلی که در تقاطع پردیسان و بلوار غدیر و امام صادق(ع) ساخته شده تنها در مسیر رفت و یک طرفه بوده و برای مسیر برگشت آن مشکلاتی وجود دارد خاطرنشان کرد: در بلوار امام صادق تابلوهای چشمگیری از معارف امام صادق(ع) وجود ندارد و لازم است که این تابلوها به صورت برجسته درج شود، چرا که انقلاب ما متاثر از معارف امام صادق(ع) است.