مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: گفت: ۱۰۰ هزار واحد مسکونی مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر، ۳۳ هزار واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و ۷۰ هزار واحد در شهر جدید پرند به متقاضیان واگذار شده است.   نادر محمدزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در جلسه شورای ترافیک ضمن […]

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: گفت: ۱۰۰ هزار واحد مسکونی مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر، ۳۳ هزار واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و ۷۰ هزار واحد در شهر جدید پرند به متقاضیان واگذار شده است.

 

نادر محمدزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در جلسه شورای ترافیک ضمن اشاره به واحدهای مسکن مهر استان تهران گفت: در کل در استان تهران ۳۱۹ هزار واحد مسکن مهر در مجموعه شهرهای جدید، شهرهای زیر ۱۵ هزار نفر و بالای ۱۵ هزار نفر در استان تهران وجود دارد.

محمدزاده با اشاره به اینکه ۲۳۳ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شده است، بیان کرد: ۱۰۰ هزار واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر هستند که ۹۷ هزار واحد آن تحویل داده شده است و همچنین ۳۷ هزار واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر قرار دارند که ۳۳ هزار واحد آن تحویل داده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار داشت: ۹۵ هزار واحد مسکن مهر که در شهر جدید پرند وجود دارد که۷۰ هزار واحد آن تحویل داده شده است ضمن اینکه در پردیس نیز ۸۱ هزار واحد وجود دارد که ۶۰ هزار واحد به مرحله نازک‌کاری رسیده اما با توجه به مشکلات موجود تنها ۳۰ هزار واحد آن تحویل داده شده است.

محمدزاده در پایان افزود: در شهر جدید اندیشه نیز ۳ هزار واحد مسکن مهر وجود دارد که همه آن‌ها تکمیل شده است که با توجه به افزایش قیمت فاحش اقلام نصبی باید در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری کرد.