عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:برای رفع مشکلات بازار مسکن، مهم ترین راهکار در بلند مدت افزایش تولید مسکن و کاهش فاصله میان عرضه و تقاضا است. سیدهادی بهادری عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از افزایش روزافزون قیمت اجاره مسکن در کشور به ویژه پایتخت، گفت: متأسفانه در شرایط کنونی قیمت مسکن به ویژه نرخ اجاره روز به روز […]

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:برای رفع مشکلات بازار مسکن، مهم ترین راهکار در بلند مدت افزایش تولید مسکن و کاهش فاصله میان عرضه و تقاضا است.

سیدهادی بهادری عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از افزایش روزافزون قیمت اجاره مسکن در کشور به ویژه پایتخت، گفت: متأسفانه در شرایط کنونی قیمت مسکن به ویژه نرخ اجاره روز به روز و ساعت به ساعت در حال افزایش است، به طوری که هر روز صبح باید منتظر قیمت های جدید و سرسام آور باشیم.

بازار مسکن کاملا به هم ریخته است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز شاهد هستیم که بازار مسکن کاملا به هم ریخته است و مالکان قیمت فروش مسکن و نرخ اجاره بها را بر اساس سلیقه خود تعیین و اعلام می کنند.

بهادری افزود: بازار مسکن همواره تحت تأثیر اقتصاد کلان و جو روانی ناشی از این حوزه بوده، امروز نیز التهابات و تلاطمات بسیاری در عرصه سیاسی و اقتصادی کشور وجود دارد و این مسئله بازار مسکن را ملتهب کرده است.

در شرایط کنونی فروشندگان و مالکان مساکن تحلیل درستی از آینده بازار مسکن و اقتصاد کشور ندارند و این مسئله موجب بروز تلاطم در این حوزه شده است و مالک می گوید که باید قیمت را به میزانی تعیین کنم که در آینده متضرر نشوم

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: در شرایط کنونی فروشندگان و مالکان مساکن تحلیل درستی از آینده بازار مسکن و اقتصاد کشور ندارند و این مسئله موجب بروز تلاطم در این حوزه شده است و مالک می گوید که باید قیمت را به میزانی تعیین کنم که در آینده متضرر نشوم.

بازار مسکن به حال خود رها شده است

وی با انتقاد از نبود نظارت بر بازار پرتلاطم مسکن، گفت: دستگاه های مربوطه عملا هیچ کنترلی بر بازار مسکن ندارند و متأسفانه این بخش ها به حال خودشان رها شده است.

بازار مسکن به ویژه حوزه اجاره در آستانه بحران قرار دارد

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: بازار مسکن به ویژه حوزه اجاره به تدریج در آستانه بحران قرار دارد و باید برای کاهش مشکلات این بخش فکری شود، البته به نظر من مهم ترین راهکار در بلند مدت افزایش تولید مسکن و کاهش فاصله میان عرضه و تقاضا است