رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه مجلس از وضعیت بازار مسکن گلایه شدید دارد، گفت: «اسلامی» برای ارائه گزارش در مورد علل افزایش بهای مسکن به مجلس فراخوانده شد. محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس ، با انتقاد از وضعیت بازار مسکن، گفت: وزیر راه و شهرسازی به مجلس شورای اسلامی فراخوانده شده […]

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه مجلس از وضعیت بازار مسکن گلایه شدید دارد، گفت: «اسلامی» برای ارائه گزارش در مورد علل افزایش بهای مسکن به مجلس فراخوانده شد.

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس ، با انتقاد از وضعیت بازار مسکن، گفت: وزیر راه و شهرسازی به مجلس شورای اسلامی فراخوانده شده تا گزارشی از سیاست‌های این وزارتخانه برای رونق بازار مسکن و اجرای تعهدات دولت در مورد مسکن اجتماعی ارائه دهد.
وی تصریح کرد: فاصله گرفتن عرضه و تقاضا، موج‌های جدیدی را برای افزایش قیمت مسکن ایجاد کرده است و تنها راه مقابله با این موج جدید، تغییر نگاه دولت به بازار مسکن است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه شدیداً از سیاست‌های دولت در حوزه مسکن گلایه‌مند هستیم و نقد داریم، افزود: گزارش بررسی سیاست‌های دولت در حوزه مسکن و علل و عوامل رکود مسکن را به صحن علنی مجلس ارائه خواهیم کرد.
رضایی کوچی گفت: مسکن در شرایط رکود است و اگر بازار مسکن فعال شود، این توانایی را دارد که کل اقتصاد کشور را به حرکت دربیاورد، در شرایط تحریم اقتصادی، هیچ بازاری مثل مسکن موجب راه افتادن تولید و اشتغال نخواهد شد.