سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی گفت: پس از تعیین تکلیف شرایط جدید قیمت‌گذاری خودرو در سایت‌های خرید و فروش، درباره بازگشت قیمت مسکن به بازارهای مجازی نیز امروز تصمیم‌گیری می‌شود.  رضا الفت نسب سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سوال که شرایط جدید قیمت‌‌‌گذاری خودرو در سایت‌های خرید […]

سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی گفت: پس از تعیین تکلیف شرایط جدید قیمت‌گذاری خودرو در سایت‌های خرید و فروش، درباره بازگشت قیمت مسکن به بازارهای مجازی نیز امروز تصمیم‌گیری می‌شود.

 رضا الفت نسب سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سوال که شرایط جدید قیمت‌‌‌گذاری خودرو در سایت‌های خرید و فروش حداکثر ۳ درصد بیش از لیست قیمت اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران تعیین شده، درباره بازگشت قیمت‌ مسکن به بازار مجازی چه تصمیمی گرفته شده است؟ گفت: درباه مسکن امروز با اتحادیه مربوطه جلسه داریم و نتیجه بعد از جلسه مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دستورالعمل تلورانس ۳ درصدی قیمت برای مسکن نیز لازم الاجرا است؟ گفت: هنوز مشخص نیست و به نتیجه جلسه بستگی دارد.

الفت‌نسب در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چرا آقای جاویدنیا معاون دادستان از تلورانس ۵ درصدی قیمت صحبت کرده بودند اما درباره خودرو حداکثر تفاوت قیمت روی ۳ درصد نهایی شد؟ توضیح داد: طبق آنچه با دوستان دادستانی صحبت کردیم مقرر شد همان ۳ درصد باشد که محدوده نوسان قیمت زیاد نباشد.

وی درباره اینکه قیمت‌ خودرو نیز هنوز به سایت‌ها بازنگشته، گفت: گفتیم این کار از یکی ۲ روز آینده انجام می‌شود؛ طبق اعلام قرار است اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو لیست قیمت را به اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی بدهد و ما قیمت‌ها را به سایت‌ها اعلام کنیم که تا حدی قیمت را گرفته و اعلام کرده‌ایم؛ اما در نهایت تا یکی ۲ روز آینده کار روی روال می‌افتد.