عضو فراکسیون روحانیت با بیان اینکه در فصل اجاره و نقل و انتقالات برای مسکن به سر می بریم، گفت: قیمت خرید و قیمت اجاره بهای مسکن مردم را آزار می دهد و یکی از مشکلات جدی مردم امروز قیمت مسکن است که یک قیمت صد در صد کاذب است. حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد […]

عضو فراکسیون روحانیت با بیان اینکه در فصل اجاره و نقل و انتقالات برای مسکن به سر می بریم، گفت: قیمت خرید و قیمت اجاره بهای مسکن مردم را آزار می دهد و یکی از مشکلات جدی مردم امروز قیمت مسکن است که یک قیمت صد در صد کاذب است.

حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از گرانی قمیت کالاها در بازار گفت: این گرانی به خاطر عدم نظارت بر بازار است و نمره دولت در بحث نظارت بر قیمت ها، نمره پایینی است.
وی افزود: متاسفانه مجلس هم در بحث نظارت و کنترل در ارتباط با گرانی در بازار کاری انجام نداده و در این زمینه توفیقی نداشته است.
عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: اگر دولت اراده کند که بازار را در کنترل داشته باشد به راحتی می تواند این کار را انجام دهد.آقای رئیس جمهور می گوید قیمت واقعی دلار در کشور ما به ۸ هزار تومان هم نمی رسد و این یعنی اینکه از ۸ تا ۱۵ هزار تومان قیمت کاذب است که بر اثر عدم نظارت بر بازار ایجاد شده است.
آزادیخواه خاطرنشان کرد: دولت اگر عزم جدی داشته باشد می تواند قیمت ها را کنترل کند حداقل قیمت کالاهای تولید داخل که نباید تا به این اندازه بالا برود.
وی با بیان اینکه در فصل اجاره و نقل و انتقالات برای مسکن به سر می بریم، افزود: قیمت خرید و قیمت اجاره بهای مسکن مردم را آزار می دهد و یکی از مشکلات جدی مردم امروز قیمت مسکن است که یک قیمت صد در صد کاذب است.
عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت:دولت می تواند از طریق وزارت راه و شهرسازی و از طریق وزارت کشور و از طریق بنیاد مسکن و شهرداری ها با تشکیل یک کارگروه خاص قیمت ها را مدیریت و کنترل کند و حداقل جلوی افراط در گرانی قیمت مسکن را بگیرد که این اتفاق نیفتاده و یا اگر هم افتاده، توفیقی نداشته است.
آزادیخواه با انتقاد از گرانی قیمت کالاهای ضروری مردم در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: ما در یک کشور اسلامی …