محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هنوز هم بازار مسکن ملتهب است و هیچ قیمتی در بازار واقعی نیست از تحویل نخسیتن سری خانه‌های «طرح اقدام ملی مسکن» به مردم تا پایان فصل جاری خبر داد.  محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه همچنان توصیه نخریدن […]

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هنوز هم بازار مسکن ملتهب است و هیچ قیمتی در بازار واقعی نیست از تحویل نخسیتن سری خانه‌های «طرح اقدام ملی مسکن» به مردم تا پایان فصل جاری خبر داد.

 محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه همچنان توصیه نخریدن خانه را به مردم دارد یا خیر؟، گفت: آن زمان بازار ملتهب مسکن بود و هنوز هم بازار ملتهب است و هیچ قیمتی در بازار واقعی نیست.

وی درخصوص اینکه مردم چه زمانی نتیجه طرح‌های دولت و مجلس را در بازار مسکن خواهند دید؟، توضیح داد: نتیجه اقدامات از اکنون آغاز شده است و ان‌شاءالله در همین فصل تابستان نخسیتن سری خانه‌های “طرح اقدام ملی مسکن” را در استان‌های پیشتاز به مردم تحویل داده می‌شود.

 اسلامی در جریان اجرای «طرح اقدام ملی مسکن» در برخی از استان‎ها مردم زمین تحویل می‌گیرند و تعدادی نیز به پروژه‌ها متصل می‌شوند، در واقع جریان سازی فعالی را در بحث مسکن پایه‌گذاری کرده‌ایم.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که تحویل خانه‌های طرح اقدام ملی مسکن منجر به کاهش قیمت مسکن می‌شود یا خیر؟، گفت: کاهش قیمت مسکن تابع عرضه و تقاضا نیست، بلکه تابع شرایط اقتصادی کشور است.