محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در دیدار مسئولان دولتی در هفته دولت با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود تأکید فرمودند که ۶۰۰ هزار واحد در طرح اقدام ملی مسکن که توسط دولت برنامه ریزی شده است تا پایان دولت به دست مردم برسد. او با اشاره به اینکه همزمان با ورود بنده به وزارت راه […]

 محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در دیدار مسئولان دولتی در هفته دولت با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود تأکید فرمودند که ۶۰۰ هزار واحد در طرح اقدام ملی مسکن که توسط دولت برنامه ریزی شده است تا پایان دولت به دست مردم برسد.

او با اشاره به اینکه همزمان با ورود بنده به وزارت راه و شهرسازی دو قول به مردم داده شد که یکی از این وعده ها اتمام واحدهای نیمه تمام مسکن مهر و دیگری ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن بود.
اسلامی بیان کرد: سعی کرده ایم که سرمایه گذاری برای تامین امکانات واحدهای مسکن مهر از جمله مدرسه، واحدهای تجاری و بیمارستان ها را تکمیل کنیم و بعد کلید این واحدها را به متقاضیان تحویل دهیم.
وزیر راه وشهرسازی یادآور شد: در شهر پردیس دو هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفت تا قابلیت سکونت با تمامی امکانات برای مردم فراهم شود.
او اظهار کرد: ۵۰۰ هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام وجود داشت که هم اکنون ۶۰ تا ۷۰ هزار واحد از آن ها نیمه تمام است و دلیل تأخیر در تحویل این واحدها این بوده که ساخت آن ها دیر آغاز شده و ما سعی خواهیم کرد تا پایان سال پرونده واحدهای مسکن مهر را ببندیم.
اسلامی افزود: تعدادی از واحدهای مسکن مهر در محاکم قضایی دارای پرونده های حقوقی هستند که این واحدها از تسهیلات مسکن مهر برخوردارند و با اتمام پرونده آن ها در دادگاه ها برنامه ریزی برای اتمام آن ها را هم در دستور کار خود قرار خواهیم داد.
وزیر راه وشهرسازی توضیح داد: هم اکنون حدود ۴۰ هزار واحد مسکن مهر در دادگاه ها به دلیل مشکلات حقوقی پرونده …