معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: اگر روند فعلی قیمت در بازار های موازی ادامه دار باشد، قیمت مسکن در آینده کاهش می یابد. معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: در صورتی که روند فعلی قیمتی در بازار های مختلف از جمله ارز، طلا و سکه ادامه داشته باشد و ما شاهد ثبات […]

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: اگر روند فعلی قیمت در بازار های موازی ادامه دار باشد، قیمت مسکن در آینده کاهش می یابد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: در صورتی که روند فعلی قیمتی در بازار های مختلف از جمله ارز، طلا و سکه ادامه داشته باشد و ما شاهد ثبات قیمتی در این بازار ها باشیم به نظر می رسد که در آینده بازار مسکن با کاهش قیمت روبه رو شود و در نهایت قیمت ها به سمت ثبات حرکت کنند، اما این به آن شرط است که اتفاق ویژه ای در روند فعلی قیمت ها رخ ندهد.
محمود زاده افزود: در طرح اقدام ملی مسکن، قیمت های درج شده در قرارداد ها قیمت پایه بوده و ما در آن دوران متناسب با قیمت فولاد و سیمان هر متر مربع واحد طرح اقدام ملی مسکن را متری ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین کرده ایم.
معاون وزیر راه وشهرسازی اظهار کرد: هم اکنون با توجه به تغییر در قیمت های مصالح ساختمانی به طور قطع در این طرح ها هم شاهد افزایش و یا کاهش قیمت ها خواهیم بود.
او بیان کرد: در حوزه اجرا هم برخی از پیمانکاران با این قیمت های پایه پروژه های خود را شروع کرده اند و ما امیدواریم با حداقل تلاطم بتوانیم با قیمت های تمام شده پایین تری این واحد ها را به متقاضیان تحویل دهیم.

  • منبع خبر : ملکانا