با موافقت اعضای کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا زمان پرداخت وام ودیعه مسکن تا پایان بهمن ماه تمدید شد. کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا در جلسه سی و پنجم خود روز چهارشنبه دهم دی ماه ۱۳۹۹ موافقت کرد: متقاضیانی که پیش از این مراحل ثبت نام تقاضای خود را در سامانه کارا تکمیل کرده‌اند، […]

با موافقت اعضای کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا زمان پرداخت وام ودیعه مسکن تا پایان بهمن ماه تمدید شد.

کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا در جلسه سی و پنجم خود روز چهارشنبه دهم دی ماه ۱۳۹۹ موافقت کرد: متقاضیانی که پیش از این مراحل ثبت نام تقاضای خود را در سامانه کارا تکمیل کرده‌اند، تا پایان بهمن‌ماه وام ودیعه مسکن را دریافت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و پایش آثار اقتصادی کرونا، همچنین در این جلسه مقرر شد، برای متقاضیان تسهیلات کمک ودیعه مسکن که اجاره آنها به صورت دستی و بدون حضور در بنگاه مبادله شده، مشاورین املاک موظف هستند با دریافت حداکثر ۲۵۰ هزار تومان بدون نیاز به دریافت ارزش افزوده و با حضور موجر و مستأجر نسبت به ثبت اجاره نامه و اخذ کد رهگیری اقدام کنند.

این مبلغ برای اجاره نامه‌هایی که در بنگاه ثبت شده اما کد رهگیری ندارند هزینه ثابتی معادل ۱۰۰ هزار تومان است و الزامی برای حضور موجر در بنگاه نخواهد بود.

تا پایان آذرماه از مجموع ۳۰۲ هزار و ۳۳۴ متقاضی دریافت وام ودیعه تاکنون ۱۴۸ هزار و ۲۱۵ نفر نزدیک به ۵۰ درصد توانسته‌اند این تسهیلات را دریافت کنند.

  • منبع خبر : ملکانا