تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن که در ثبت نام در مراحل اول ۱۰۰ میلیون تومان اعلام شده بود و چند روز گذشته از افزایش ۵۰ میلیونی آن صحبت شده بود، به ۲۵۰ میلیون تومان برای هر متقاضی رسید. با اعلام اینکه افزایش سقف تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن به ۲۵۰ میلیون تومان رسیده است، از […]

تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن که در ثبت نام در مراحل اول ۱۰۰ میلیون تومان اعلام شده بود و چند روز گذشته از افزایش ۵۰ میلیونی آن صحبت شده بود، به ۲۵۰ میلیون تومان برای هر متقاضی رسید.

با اعلام اینکه افزایش سقف تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن به ۲۵۰ میلیون تومان رسیده است، از نهایی شدن و تصویب آن در آینده نزدیک  خبر داد.

با توجه به اینکه برای ساخت هر واحد مسکونی در طرح اقدام ملی حدود سه میلیون تومان هزینه خواهد شد به نظر می رسد میزان آورده متقاضیان با دریافت تسهیلات ۲۵۰ میلیون تومانی کاهش قابل ملاحضه ای خواهد یافت.

ثبت‌نام مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن از ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ در بیش از ۲۰۰ شهر کشور آغاز شده است و تا امروز چهارشنبه ادامه داشت.

طرح اقدام ملی مسکن به استعداد ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در برنامه‌های اجرایی وزارت راه و شهرسازی در بخش مسکن قرار دارد که عملیات اجرایی آن‌ها با میشرفت میانگین ۳۰ در مراحل مختلف ساخت قرار دارند.

مرحله نخست افتتاح‌های طرح اقدام ملی مسکن آبان‌ماه سال گذشته انجام شد.