معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی گفت: از ۱۰۱ هزار متقاضی که اطلاعات خود را در سامانه بارگذاری کرده اند تاکنون ۱۵۰۰ نفر موفق به دریافت وام ودیعه مسکن شده اند. محمود محمود زاده معاون وزیر راه و شهرسازی،  با بیان اینکه بیش از ۸۰۲ هزار متقاضی در سامانه املاک و اسکان برای وام […]

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی گفت: از ۱۰۱ هزار متقاضی که اطلاعات خود را در سامانه بارگذاری کرده اند تاکنون ۱۵۰۰ نفر موفق به دریافت وام ودیعه مسکن شده اند.

محمود محمود زاده معاون وزیر راه و شهرسازی،  با بیان اینکه بیش از ۸۰۲ هزار متقاضی در سامانه املاک و اسکان برای وام ودیعه مسکن ثبت نام کرده اند، گفت: بیش از ۱۰۱ هزار متقاضی از این تعداد مدارک خود را تکمیل کرده و اقدام به انتخاب شعبه بانک کرده اند.

او ادامه داد: تاکنون ۱۵۰۰ نفر از ۱۰۱ هزار نفری که مدارک خود را تکمیل کرده اند، تسهیلات وام ودیعه مسکن از بانک‌ها دریافت کنند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه ممکن است برخی از متقاضیان شعبه بانک مورد نظر خود را درست انتخاب نکرده باشند و همین امر باعث ایجاد مشکل در طول دریافت تسهیلات شده باشد، افزود: با توجه به قطعی سایت در یک بازه زمانی متقاضیان یک بار دیگر اطلاعات خود را برای دریافت تسهیلات بارگذاری کنند.