۳۷۴۲ واحد مسکونی مهر در پرند به بهره برداری می رسد

فردا مورخ 22 شهریورماه سال 1397، تعدادی واحد مسکونی مهر با اختصاص اعتباری بالغ بر 2400 میلیارد ریال در شهر پرند به بهره برداری خواهند رسید.

در 22 شهریور ماه همزمان با افتتاح 3742 واحد مسکونی مهر، دیگر طرح های روبنایی و مشارکتی نیز در پرند کلید خواهند خورد.

اعتبار گزارش شده برای ساخت 3742 مسکن مهر در شهر پرند معادل 2400 میلیارد ریال بوده است ضمن این که اعتبار لحاظ شده برای اجرای پروژه های مشارکتی در این شهر 2 هزار میلیارد ریال گزارش شده و اختصاص 220 میلیارد ریال نیز برای طرح های روبنایی به ثبت رسیده است.

از تعداد پروژه های گزارش شده، 72 واحد مربوط به تعاونی مساکن کارکنان می باشد، تعداد واحد های مسکونی برای دهدشت 420 گزارش شده، تعداد مساکن در نظر گرفته شده برای تعاونی نقاشان 289 و برای اساس گستر نیز 367 واحد ثبت شده است.

بر اساس اخبار منتشر شده، فردا مورخ 22 شهریور ماه، در فاز 6، دو ایستگاه آتش نشانی احداث خواهد شد، ساخت یک نیروگاه خورشیدی به توان 10 مگاوات کلید خواهد خورد، احداث 450 پروژه مشارکتی ساخت مسکن آغاز خواهد شد و در فاز 6 نیز اراضی به وسعت 88 هکتار عملیات آماده سازی و محوطه سازی صورت خواهد گرفت.

علاوه بر این، در سایت های مساکن مهر 7 پارک محله ای افتتاح خواهد شد و محوطه سازی اجرا شده مجاور فاز 4 نیز به بهره وری خواهد رسید. لازم به توضیح است که در فاز های چهار، شش و پنج، معابر شمالی آماده سازی شده مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت ضمن این که مجتمع چند منظوره هنر فرهنگی نیز افتتاح خواهد شد.