با حضور سعیدی کیا و اسلامی که به عنوان رئیس بنیاد مستضعفان کشور و استاندار استان مازندران مشغول به فعالیت هستند، صدور بیش از ۱۰۰۰ سند ملکی در روستای جام خانه از شهرستان میاندرود صورت خواهد گرفت. این مراسم که در شنبه هفته آتی مورخ ۲۴ شهریور ماه برگزار خواهد شد، جهت ارائه سند رایگان […]

با حضور سعیدی کیا و اسلامی که به عنوان رئیس بنیاد مستضعفان کشور و استاندار استان مازندران مشغول به فعالیت هستند، صدور بیش از ۱۰۰۰ سند ملکی در روستای جام خانه از شهرستان میاندرود صورت خواهد گرفت.

این مراسم که در شنبه هفته آتی مورخ ۲۴ شهریور ماه برگزار خواهد شد، جهت ارائه سند رایگان به املاک موجود در مناطق محروم جامعه می باشد. طبق ارقام و اعداد گزارش شده، ۵۵۰۰ سند برای املاک به صورت رایگان واگذار خواهد شد. لازم به توضیح است که این اسناد برای املاک احداث شده در جام خانه، بندر ترکمن و همچنین بندرگر در نظر گرفته شده اند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان، جزئیات طرح ملی محرومیت زدایی که در راستای عمل به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به اقشار محروم و کم درآمد جامعه اجرا می گردد را این طور تشریح می کند: روز شنبه هفته آینده سه مراسم به صورت جداگانه برگزار خواهد شد. به گفته مراکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان، برگزاری یکی از این مراسم در روستای جام خانه از توابع میاندرود خواهد بود که با تقدیم ۲۹ سند رایگان به املاک مسکونی و کشاورزی این روستا همراه خواهد بود. ۳ هزار سند دیگر نیز در مراسمی که در نیازآباد بندر ترکمن برگزار خواهد شد ارائه می گردد ضمن این که در مراسم برگزاری در درگز، ۱۵۰۰ سند برای واحد های مسکونی و مزارع کشاورزی ارائه خواهد شد.

در مراسم روز شنبه، ۱۴ سند به صورت نمادین و به نیابت ۱۴ معصوم واگذار می گردد. حاضران این مراسم نمایندگان، استانداران، رئیس بنیاد مستضعفان، ولی فقیه این مناطق و معاونان خواهند بود.

این اسناد که برای املاک مسکونی و همچنین کشاورزی در نظر گرفته شده است، ارزشی بالغ بر ۱۵۳ میلیارد تومان دارد و متراژ این اراضی به ۶۲۰۰ هکتار می رسد. این اسناد به صورت رایگان در اختیار واجدین شرایط در منطقه های محروم دو استان مازندران و گلستان قرار خواهند گرفت.

  • منبع خبر : تی نیوز