مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین، سید اصغر حسینی، پرداخت تسهیلات مسکن ۶۷۷ میلیارد ریالی در قزوین را به عنوان یکی از مهم ترین خدمات بانک مسکن در سال ۱۳۹۷ معرفی کرد و تصریح نمود، ۷۷ میلیارد و ۹۸۶ میلیون ریال تسهیلات ساخت مسکن در قالب ۸۳ فقره وام و ۵۹۹ میلیارد و ۸۸۷ میلیون […]

مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین، سید اصغر حسینی، پرداخت تسهیلات مسکن ۶۷۷ میلیارد ریالی در قزوین را به عنوان یکی از مهم ترین خدمات بانک مسکن در سال ۱۳۹۷ معرفی کرد و تصریح نمود، ۷۷ میلیارد و ۹۸۶ میلیون ریال تسهیلات ساخت مسکن در قالب ۸۳ فقره وام و ۵۹۹ میلیارد و ۸۸۷ میلیون ریال تحت ۳۸۷ فقره تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

حسینی اظهار نمود طی ۵ ماهی که از سال ۹۷ می گذرد یک هزار و ۴۷۰ فقره تسهیلات جهت احداث و خرید مسکن معادل ۶۷۷ میلیارد و ۸۷۳ میلیون ریال به افراد متقاضی تعلق گرفته است.

وی مقدار این وام مسکن را جزئی تر تشریح نمود و این طور ادامه داد: ۸۳ فقره وامی که به متقاضیان ساخت مسکن اختصاص داده شد معادل ۷۷ میلیارد و ۹۸۶ میلیون ریال می باشد و ۱۳۸۷ فقره تسهیلات لحاظ شده جهت پرداخت به متقاضیان خرید مسکن، معادل مبلغ ۵۹۹ میلیارد و ۸۸۷ میلیون ریال بوده است. حسینی افزود برای تعمیر مسکن نیز ۶۳۹ فقره وام ۱۱۵ میلیارد و ۷۵۷ میلیون ریالی در اختیار افراد متقاضی قرار گرفته است.

حسینی در ادامه بیاناتش از وام ازدواج هم سخن به میان آورد و اذعان نمود در راستای آسان کردن عرصه بر زوج های جوان، ۱۸۶ فقره تسهیلات ازدواج معادل ۲۸ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال به متقاضیان پرداخت شده است. وی ۶۵ فقره وام با مبلغ ۳۵ میلیارد و ۵۴۴ میلیون ریال را از دیگر تلاش های این بانک برشمرد.

مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین، عنوان کرد مجموع هزینه های پرداخت شده به متقاضیان در قالب ۲۲۵ فقره تسهیلات مسکن طی ۵ ماه اولیه سال جاری، ۸۵۷ میلیارد و ۷۶۴ میلیون ریال بوده است که به نسبت همین برهه زمانی در سال پیش با رشد ۱۲ درصدی همراه بوده است.

حسینی ۲۹ هزار و ۶۴۹ میلیون ریال را مانده تسهیلات این بانک دانست و آن را برابر با وام های ارائه شده توسط ۵ بانک مهم قزوین معرفی نمود.

ایشان پیرامون بافت های فرسوده این استان نیز صحبت کرد و از پرداخت ۲۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال وام جهت احداث مسکن در بافت های فرسوده استان قزوین طی ۵ ماه اخیر خبر داد. وی در پایان اذعان نمود وام ۳ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریالی برای نوسازی و مقاوم سازی ساختمان ها نیز به متقاضیان پرداخت شده است.

  • منبع خبر : خبرگزاری برنا