گران شدن بیش از حد اجاره مسکن، تغییرات پیوسته قیمت آلومینیوم ضمن ممانعت از عرضه آن و اوج گرفتن قیمت خودرو هایی که تولید داخلی خطاب می شوند نارضایتی تعدادی از نمایندگان مجلس را به دنبال داشت. نادر قاضی پور به عنوان نماینده ارومیه و علیرضا محجوب نماینده تهران از افزایش بی رویه اجاره بهای […]

گران شدن بیش از حد اجاره مسکن، تغییرات پیوسته قیمت آلومینیوم ضمن ممانعت از عرضه آن و اوج گرفتن قیمت خودرو هایی که تولید داخلی خطاب می شوند نارضایتی تعدادی از نمایندگان مجلس را به دنبال داشت.

نادر قاضی پور به عنوان نماینده ارومیه و علیرضا محجوب نماینده تهران از افزایش بی رویه اجاره بهای مسکن در تهران و همچنین مراکز استان ها اظهار ناراحتی کردند و نارضایتی شان را به گوش وزیر کشور رساندند.

نارضایتی این دو نماینده مجلس به همین جا ختم نشد، آن ها قیمت میوه در بازار را نیز متذکر شدند و از وزیر جهاد کشاورزی و وزیر صنعت، معدن و تجارت پیگیری های بیشتری را درخواست نمودند.

هشت نفر از دیگر نمایندگان مجلس به همراه ناهید تاج الدین (نماینده مردم اصفهان)، محمد شریعتمداری که وزیر صنعت، معدن و تجارت است را مورد خطاب قرار دادند و خواستار نظارت بیشتر بر افزایش قیمت آلومینیوم و عدم عرضه آن در بازار شدند.

عباسعلی پور بافرانی نماینده نائین و همایون هاشمی به عنوان نماینده میاندوآب توضیحات بیشتری را از شریعتمداری پیرامون افزایش قیمت خودرو های تولید داخلی طلب کردند و در راستای پیگیری های لازم به ایشان تذکر دادند. آن ها ارائه یک راه حل مناسب و به کارگیری تدبیری صحیح را برای وضع کنونی از الزامات دانستند.

حسن نوروزی که به عنوان نماینده بهارستان و رباط کریم شناخته می شود از دیگر نمایندگان ناراضی امروز مجلس بود. وی از این که روستا های بالای سه هزار نفر هنوز به شهر تبدیل نشده اند و اجرای این قانون به تعویق افتاده است عدم رضایت خویش را اعلام کرد.

نماینده نهبدان و سربیشه نیز از وزیر جهاد کشاورزی گله مند بود. ایشان عرضه ۵۶ واحد از مجتمع گلخانه شهرستان نهبندان را نیازمند مدیریتی صحیح و دقیق خواندند و پیرامون این مسئله به وزیر جهاد کشاورزی تذکر دادند.

علی اکبری نیز که نماینده مردم بجنورد می باشد خطاب به رئیس جمهور، از پرداخت نکردن مطالبات گندم گاران اظهار ناراحتی کرد.

نماینده اورامانات از دیگر نمایندگانی بود که به وزیر آموزش و پرورش تذکر داد و از وی خواست حق بیمه معلمان حق التدریس را به تأمین اجتماعی پرداخت نماید.

  • منبع خبر : اقتصاد نیوز