با پیگیری های “قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)”، بالاخره انتظار به سر آمد و مساکن احداث شده برای سه خانوار از مددجویان کهگیلویه و بویر احمد به مرحله اتمام رسید. گروه جهادی مرحوم جلال فرد با همکاری قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی و همچنین کمیته امداد توانست سقف را […]

با پیگیری های “قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)”، بالاخره انتظار به سر آمد و مساکن احداث شده برای سه خانوار از مددجویان کهگیلویه و بویر احمد به مرحله اتمام رسید.

گروه جهادی مرحوم جلال فرد با همکاری قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی و همچنین کمیته امداد توانست سقف را به سه خانواده کهگیلویه و بویر احمدی هدیه دهد.

ساخت این مساکن در روستای دم گندی زار انجام شده که از توابع پاتاوه محسوب می گردد. مساکن احداث شده در اختیار سه خانواده قرار گرفتند که یکی از آن ها با وجود این که چادرخواب بوده اما از حمایت هیچ نهادی متمتع نبوده است. مسئول گروه جهادی عنوان کرد: بلافاصله پس از شنیدن شرایط این خانواده ها اقدامات لازمه با همکاری قرارگاه جهادی صورت گرفت. ایشان تشریح کردند سقف منازل در نوروز ۹۷ بنا گردید و تکمیل دیگر کار ها تا تابستان جاری به درازا انجامید.

تلاش های گروه جهادی مرحوم جلال فرد، تنها به احداث مسکن برای خانواده هایی که چادرخواب هستند و فاقد مسکن می باشند محدود نمی شود و دیگر اقدامات همچون عرضه ۶۰۰ سبد کالا در بخش های محروم استان را نیز شامل می شود.

  • منبع خبر : تسنیم