به گفته مدیرعامل انجمن خیران مسکن ساز، شروع ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با حمایت هایی انجام شده از سوی دستگاه های مختلف به مرحله اجرا رسیده است. کیومرث سلگی، همزمان با افتتاح ۱۶۵۲ واحد مسکن مهر در کرمان از به پایان رسیدن ۲۰ هزار مسکن ویژه نیازمندان خبر داد و تصریح کرد: ۵ هزار […]

به گفته مدیرعامل انجمن خیران مسکن ساز، شروع ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با حمایت هایی انجام شده از سوی دستگاه های مختلف به مرحله اجرا رسیده است.

کیومرث سلگی، همزمان با افتتاح ۱۶۵۲ واحد مسکن مهر در کرمان از به پایان رسیدن ۲۰ هزار مسکن ویژه نیازمندان خبر داد و تصریح کرد: ۵ هزار مسکن در مرحله بهره وری قرار دارند و ۵ هزار واحد دیگر در مراحل نخست مقدماتی می باشند.

سلگی به عنوان مدیرعامل انجمن خیران مسکن ساز یکی دیگر از اقدامات جدیدش را ساخت واحد های مسکونی برای ۱۶ هزار خانوار دارای معلول و فاقد سقف اعلام کرد و افزود: از آغاز این اقدام که به همت برخی نهاد های دولتی و خصوصی به مرحله عمل رسیده است حدود دوسال می گذرد. وی از اتمام ساخت ۳۵۰۰ منزل مسکونی برای معلولان خبر داد و از آغاز احداث ۶۵۰۰ واحد مسکونی نیز پرده برداشت. ایشان در ادامه اذعان نمودند: به محض فراهم شدن اعتبارات مورد نیاز، ساخت ۶ هزار واحد باقی مانده را آغاز خواهیم کرد.

سلگی دیگر اقدامات در دست انجام انجمن خیران ساخت و ساز کشور را این طور تشریح نمود: این انجمن تمام تلاشش را در راستای احداث مسکن برای اقشار کم درآمد جامعه به کار گرفته است و فعالیتش را به عنوان بخش مردمی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سرسختانه ادامه می دهد.

سلگی تعداد خیرین عضو این انجمن را در اقصی نقاط کشور معادل ۱۵۰۰ نفر معرفی کرد و افزود: این انجمن در تمامی استان های ایران و در ۱۲۰ شهرستان کشور دارای دفتر می باشد.

  • منبع خبر : اقتصاد آنلاین