رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شیراز، سینا بنی زمانی، درآمد شهرداری شیراز در ۵ ماه نخست سال را ۸۰۴ میلیارد تومان اعلام کرد. بنی زمانی شهرداری شیراز را بعد از شهرداری تهران، پردرآمدترین شهرداری در کشور خواند و افزود: چنین نتیجه ای حاصل تلاش های مضاعف مجموعه معاونت مالی و اقتصادی شهرداری شیراز و البته شهردار […]

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شیراز، سینا بنی زمانی، درآمد شهرداری شیراز در ۵ ماه نخست سال را ۸۰۴ میلیارد تومان اعلام کرد.

بنی زمانی شهرداری شیراز را بعد از شهرداری تهران، پردرآمدترین شهرداری در کشور خواند و افزود: چنین نتیجه ای حاصل تلاش های مضاعف مجموعه معاونت مالی و اقتصادی شهرداری شیراز و البته شهردار محترم بوده است.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، کم کردن هزینه ها را امری ضروری و واجب خطاب کرد و تصریح کرد: با کاهش هزینه ها و کنترل امور اقتصادی در روز های آتی با مشکلات کمتری دست به گریبان خواهیم بود.

شهردار شیراز، حیدر اسکندرپور در بیانیه ای طی دی ماه سال ۹۶ ، بدهی های شهرداری شیراز را بیش از ۳ هزار و ۳ میلیارد ریال اعلام کرد و این بدهی را به نهاد ها و افراد های مختلف از جمله بانک ها، صاحبان املاک واحد مسیر، پیمانکار ها و همچنین سود اوراق مشارکت برشمرد. با این اوصاف تأکیدات رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شیراز، در راستای مدیریت هزینه ها کاملا منطقی است و شهرداری شیراز را از تحمل مشکلات اقتصادی در روز های آینده دور می سازد.

  • منبع خبر : تی نیوز