به گفته حسین مقصودی، نماینده شهرستان سبزوار در مجلس شورای اسلامی، تعداد آرا موافق با استیضاح عباس آخوندی به عنوان وزیر راه و شهرسازی کشور بیشتر شده است. حسین مقصودی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد امضای نمایندگان جهت استیضاح وزیر راه و شهرسازی به ۵۰ عدد رسیده که گردآوری امضا های بیشتر در دستور […]

به گفته حسین مقصودی، نماینده شهرستان سبزوار در مجلس شورای اسلامی، تعداد آرا موافق با استیضاح عباس آخوندی به عنوان وزیر راه و شهرسازی کشور بیشتر شده است. حسین مقصودی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد امضای نمایندگان جهت استیضاح وزیر راه و شهرسازی به ۵۰ عدد رسیده که گردآوری امضا های بیشتر در دستور کار قرار دارد. وی خاطر نشان کرد پس از اتمام این مرحله، طرح نهایی به دست هیأت رئیسه مجلس خواهد رسید.

نماینده مردم شریف سبزوار در مجلس شورای اسلامی، از علل مطرح شدن استیضاح عباس آخوندی سخن گفت و اذعان نمود: جهش نامتعارف قیمت مسکن، عدم کنترل و نظارت های دقیق بر بازار مسکن و فقدان مدیریتی صحیح و همه جانبه بر پروژه های مسکن مهر از جمله دلایلی است که ما را بر آن داشت تا وزیر راه و شهرسازی را استیضاح نماییم.

به گفته این نماینده مجلس، وزیر راه و شهرسازی نسبت به مسئولیت های خویش بی توجه است که این امر نیاز به برگزاری استیضاح را بیش از پیش برجسته می سازد.

حسین مقصودی اظهار داشت: عباس آخوندی به عنوان وزیر راه و شهرسازی کارنامه درخشانی در حوزه توسعه زیرساخت ها ندارد، ناوگان های هوایی را بدون نظارت رها کرده و علاوه بر موارد فوق، تلاشی در راستای کنترل و خروج مدبرانه از بحران انجام نمی دهد.

نماینده شهرستان سبزوار در مجلس شورای اسلامی، ضمن تأکید بر این که نمایندگان خود در این راستا اقدام کرده اند و طرح استیضاح عباس آخوندی را پیش برده اند افزود: از آن جا که دولت چنین مسئله ای را نادیده گرفته ناگزیر شدیم خود اقدام کنیم و این طرح را پیش ببریم. وی افزود: دو وزیر تاکنون پیش از آن که جناب رئیس جمهور جهت پاسخگویی به سؤالات نمایندگان مجلس در پارلمان حضور یابند، قربانی شده اند.

  • منبع خبر : دنیای اقتصاد