حسام عقبائی، نایب رئیس اتحادیه مشاورین املاک تهران خاطر نشان کرد: افزایش بی سابقه قیمت مسکن پای بسیاری از مستأجران و آنان که خود را در خرید مسکن تهران ناتوان یافته اند، را به پروژه های مسکن مهر باز کرد و شمار متقاضیان مساکن مهر طی روز های اخیر روندی صعودی داشته است. ایشان در […]

حسام عقبائی، نایب رئیس اتحادیه مشاورین املاک تهران خاطر نشان کرد: افزایش بی سابقه قیمت مسکن پای بسیاری از مستأجران و آنان که خود را در خرید مسکن تهران ناتوان یافته اند، را به پروژه های مسکن مهر باز کرد و شمار متقاضیان مساکن مهر طی روز های اخیر روندی صعودی داشته است.

ایشان در خصوص سوق پیدا کردن اجاره نشینی به سمت واحد های مسکونی مهر این طور گفت: جهش قیمت اجاره بهای مسکن در روز ها و ماه های اخیر به گونه ای بوده که بسیاری از اجاره نشینان به فکر مهاجرت افتاده اند و خانوار ها اغلب ناگزیر شده اند محله های پایین تر را برای زندگی انتخاب کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: برخی ها به شهرک های اقماری اطراف تهران روی آورده اند و عده ای حاشیه نیشنی را در پیش گرفته و به اطراف پردیس، کرج، هشتگرد و محمد شهر پناه برده اند. عقبائی این طور ادامه داد: برخی خانوار ها از اجاره خانه های شخصی ساز حتی در این مناطق هم عاجزند و مسکن مهر را بهترین انتخاب می دانند.

وی در خصوص قیمت و وضعیت خرید مسکن در شهر تهران این طور گفت: جهش قیمت ها به گونه ای بوده که بخش اعظمی از خریداران از تهیه مسکن عاجزند و نه تنها مستأجران به مساکن مهر روی آورده اند بلکه خریداران نیز راهی جز انتخاب واحد های مسکونی مهر پیش رو ندیده اند.

حسام عقبائی ضمن تأکید بر این که مهم ترین زمان جابه جایی افراد مستأجر در یک بازه ۴ ماهه از خرداد ماه تا انتهای شهریور می باشد گفت: با آغاز مهر می توان گفت ۹۰ درصد از جابه جایی ها خاتمه یافته و بیشتر مستأجرین با پایان یافتن شهریور در واحد های مسکونی مستقر شده اند.

  • منبع خبر : تی نیوز