صدیف بدری به عنوان سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از استیضاح عباس آخوندی خبر داد و اذعان نمود: در هفته آتی وزیر راه و شهرسازی برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان در مجلس حاضر خواهد شد. ایشان ضمن اشاره به این که طرح استیضاح آخوندی در تاریخ ۱ مهرماه به دست کمیسیون عمران مجلس رسیده […]

صدیف بدری به عنوان سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از استیضاح عباس آخوندی خبر داد و اذعان نمود: در هفته آتی وزیر راه و شهرسازی برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان در مجلس حاضر خواهد شد.

ایشان ضمن اشاره به این که طرح استیضاح آخوندی در تاریخ ۱ مهرماه به دست کمیسیون عمران مجلس رسیده اظهار داشت: استیضاح عباس آخوندی به عنوان وزیر راه و شهرسازی در هفته آتی و طی یکی از جلسات کمیسیون عمران مجلس برگزار خواهد گردید.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چنانچه آخوندی بتواند پاسخ هایی قابل قبول به نمایندگان ارائه دهد در نهایت طرح استیضاح ایشان از کمیسیون کنار می رود اما چنانچه آخوندی نتواند با پاسخ هایش نمایندگان و طراحان سؤال را قانع کند آن گاه این طرح برای بررسی های دقیق تر به دست هیئت رئیسه می رسد.

ایشان خاطرنشان کردند: طرح استیضاح عباس آخوندی با ۵۰ رأی موافق به کمیسیون عمران مجلس واگذار شده است. وی افزود: سؤالات نمایندگان از این وزیر پیرامون گرانی های اخیر مسکن، عدم مدیریت صحیح واحد های مسکونی مهر، عدم اندیشیدن تدابیر اساسی برای بازار مسکن، ضعف این وزارت بر ناوگان هوایی و عدم صلاحیت در کنترل بحران های اخیر خواهد بود.

  • منبع خبر : اس ان ان نیوز