سهیلا جلودارزاده، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، اذعان نمود: به رغم این که وزارت راه و شهرسازی و کمیته امداد امام خمینی به تفاهم هایی رسیده بودند تا واحد های مسکونی مهر خالی و بدون متقاضی را به مددجویان واجد شرایط تحویل دهند، با این حال این حرف در حد وعده باقی مانده و […]

سهیلا جلودارزاده، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، اذعان نمود: به رغم این که وزارت راه و شهرسازی و کمیته امداد امام خمینی به تفاهم هایی رسیده بودند تا واحد های مسکونی مهر خالی و بدون متقاضی را به مددجویان واجد شرایط تحویل دهند، با این حال این حرف در حد وعده باقی مانده و کماکان عملی نشده است.

جلودارزاده تصریح کرد: توافق هایی میان کمیته امداد و وزارت راه صورت گرفته بود با این هدف که مساکن مهری که در حال حاضر بدون متقاضی هستند در اختیار مددجویان واجد شرایط قرار گیرند. وی ضمن اشاره به این که کمیته امداد برای پیگیری این مسئله حتی صحبت هایی هم با دولت داشته اذعان نمود: با این حا کماکان شاهد اتفاقی در این زمینه نیستیم و خانه ای به مددجویان داده نشده است.

وی با تأکید بر این که تشکل های کارگری نیز دریافت خانه های بدون متقاضی را از دولت خواستار شده اند تصریح کرد: با این حال، واحدی در اختیار ما داده نشده و شاهد واگذاری واحد های مسکونی مهر نبوده ایم.

جلودارزاده این طور صحبت هایش را ادامه داد: واحد های مسکونی که وزارت راه پیشنهاد می دهد، عملا واحد هایی هستند که به شدت نیمه کاره اند و یا در قسمت هایی واقع شده اند که دسترسی به آن ها بسیار دشوار است با این حال باز هم وعده واگذاری واحد های مسکونی مهر به تشکل های کارگری و مددجویان کمیته امداد، محق نشده و در حد حرف باقی مانده است. وی تصریح کرد: در زمان نریمانی به عنوان مدیرعامل عمران شهر های جدید، این مذاکرات به جا های خوبی رسید اما باز هم عملی نشد و واگذاری واحد های مهر به واجدین شریط عملی نگردید.

نماینده مردم شریف تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی از عدم همکاری های لازم وزارت راه برای واگذاری واحد های بدون متقاضی مسکن مهر به مددجویان اظهار خبر داد و اذعان نمود: بر اساس آخرین گزارشاتی که کمیته امداد ارائه نموده شاهد هیچ اقدامی در این زمینه نبوده ایم.

وی ادامه داد: واگذاری واحد های بدون متقاضی به مددجویان ضمن این که به اقشار کم بضاعت جامعه کمک شایانی می کند حتی برای دولت و کمیته امداد نیز گام مؤثر و ارزشمندی قلمداد می شود.

  • منبع خبر : پارس نیوز