در روز های اخیر فروش واحد های مسکونی برخی دستگاه های دولتی خبرساز شده است. همزمان با رشد ۷۰ درصدی قیمت مسکن، این روز ها فروش واحد های مسکونی دستگاه های دولتی به مرحله اجرا رسیده که گویی در راستای تحقق به امر فروش اموال مازاد نهاد های دولتی صورت گرفته است. فروش این واحد […]

در روز های اخیر فروش واحد های مسکونی برخی دستگاه های دولتی خبرساز شده است. همزمان با رشد ۷۰ درصدی قیمت مسکن، این روز ها فروش واحد های مسکونی دستگاه های دولتی به مرحله اجرا رسیده که گویی در راستای تحقق به امر فروش اموال مازاد نهاد های دولتی صورت گرفته است.

فروش این واحد های مسکونی به صورت مزایده می باشد و آگهی هایی در این راستا منتشر شده است. تحقیقات میدانی نشان می دهند تعداد واحد های لوکس در میان واحد های عرضه شده برای فروش کاملا محسوس و قابل توجه است. بر اساس گزارشات منتشر شده برج های منطقه ۱ تا ۳ تهران محل قرارگیری بخش قابل توجهی از این واحد های مسکونی دولتی می باشند. قیمت اعلام شده برای فروش این واحد های مسکونی از متری ۸ میلیون تومان تا ۱۲ میلیون تومان به ازای هر متر مربع متفاوت است که متناسب با موقعیت ملک مذکور و تجهیزات و امکاناتی که دارد مختلف اعلام شده است. قیمت نهایی این واحد ها را شرکت کنندگان در مزایده مشخص خواهند کرد. یکی از واحد های فروخته شده طی روز های اخیر واقع در منطقه ۳ تهران بوده و در برج های A.S.P قرار داشته است.

  • منبع خبر : دنیای اقتصاد