آخرین گزارشات ارائه شده در خصوص قیمت ها نشان می دهند، یک واحد مسکونی ۸۰ متری واقع در دروس تهران با قیمت ۱ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان به فروش رسیده و قیمت فروش واحدی به مساحت ۷۵ متر واقع در بریانک تهران ۵۴۰ میلیون تومان بوده است. قیمت ۵۴۰ میلیون تومان برای واحدی با […]

آخرین گزارشات ارائه شده در خصوص قیمت ها نشان می دهند، یک واحد مسکونی ۸۰ متری واقع در دروس تهران با قیمت ۱ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان به فروش رسیده و قیمت فروش واحدی به مساحت ۷۵ متر واقع در بریانک تهران ۵۴۰ میلیون تومان بوده است.

قیمت ۵۴۰ میلیون تومان برای واحدی با مساحت و سن ۷۵ متر و ۳ سال در منطقه ۱۰ تهران و در محله بریانک به ثبت رسیده که با یک حساب سرانگشتی متوجه می شویم قیمت تعیین شده به ازای هر متر مربع از این واحد مسکونی معادل ۷٫۲ میلیون تومان بوده است. خانه ای دیگر در محله بهداشت از منطقه ۱۸ تهران، با قیمت ۲۴۹ میلیون تومان معامله شده که مساحتی ۷۵ متری داشته و کاملا نوساز بوده است.

قیمت فروش ثبت شده برای آپارتمانی با ۲ سال عمر بنا و ۸۳ متر زیربنا واقع در جنت آباد شمالی، ۱ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان گزارش شده است. در کوثر نیز امروز (۱۷ مهرماه) یک خانه ۷۹ متری را با قیمت ۱۵۵ میلیون تومان به فروش رسانده اند که قیمت برآورد شده برای هر متر مربع از این واحد مسکونی، ۱ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان می باشد. قیمت ۶۱۳ میلیون تومان برای آپارتمانی با متراژ ۸۰ متر، نوساز و در زنجان به ثبت رسیده و در سازمان برنامه نیز خانه ای با قیمت ۹۵۵ میلبون تومان به فروش رسیده که مساحتی به اندازه ۸۱ متر برای آن ثبت شده است.

در آپادانا نیز یک واحد مسکونی با مساحت ۸۰ متر و عمر بنای سه ساله به قیمت ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان مورد معامله قرار گرفته است.

قیمت فروش خانه ای با همین متراژ در کرمان ۵۷۱ میلیون تومان اعلام شده که سن بنای این ساختمان ۱ سال بوده و یک خریدار برای خرید واحدی ۸۰ متری در دروس، مبلغ ۴۸۰ میلیون تومان پرداخت نموده است.

  • منبع خبر : تسنیم نیوز