بانک تخصصی بخش مسکن طرح های جدید وام مسکن از محل انواع سپرده‌گذاری را اعلام کرد. به نقل از بانک عامل بخش مسکن ، این بانک اقدام به طراحی سبد متنوعی از طرح‌های ویژه سپرده‌گذاری شامل ۸ طرح ویژه کرده است که مشتریان و متقاضیان می‌توانند متناسب با شرایط و هدفی که از سپرده‌گذاری دارند […]

بانک تخصصی بخش مسکن طرح های جدید وام مسکن از محل انواع سپرده‌گذاری را اعلام کرد.

به نقل از بانک عامل بخش مسکن ، این بانک اقدام به طراحی سبد متنوعی از طرح‌های ویژه سپرده‌گذاری شامل ۸ طرح ویژه کرده است که مشتریان و متقاضیان می‌توانند متناسب با شرایط و هدفی که از سپرده‌گذاری دارند اقدام به انتخاب یک یا چند مورد از این طرح‌ها برای سپرده‌گذاری کنند.

۱. بر اساس قوانین و مقررات در نظر گرفته شده در این زمینه، در طرح نخست، حداقل موجودی برای افتتاح حساب مبلغ ۳۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. همچنین مدت زمان انتظار برای دریافت این تسهیلات با موجودی ۳۰ میلیون تومانی حداقل ۵ ماه تعیین شده است. در قالب این طرح متقاضیان و سپرده‌گذاران می‌توانند بعد از طی دوره انتظار مذکور تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

۲. در طرح دوم، متقاضیان می‌توانند پس از افتتاح حساب با حداقل واریزی ماهیانه ۳۰۰ هزار تومان با حداقل مدت انتظار ۳ سال تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند. این طرح به خصوص برای متقاضیانی که در ماه امکان پس‌انداز با مبالغ بالا را ندارند، مناسب است. نرخ سود این تسهیلات ۱۵ درصد می‌باشد.

۳. در طرح سوم بانک عامل بخش مسکن نیز همین شرایط برای مشتریان و متقاضیان در نظر گرفته شده است و افراد می‌توانند در قالب این طرح تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند. متقاضیان پس از مراجعه به شعب بانک و بررسی شرایط آن‌ها در خصوص اینکه افتتاح کدامیک از حساب‌ها متناسب با شرایط آن‌ها است از سوی کارکنان بانک راهنمایی خواهند شد. نرخ سود این تسهیلات نیز ۱۷ درصد در نظر گرفته شده است.

۴. در طرح دیگر، با حداقل موجودی ۱۰ میلیون تومانی و مدت بازپرداخت ۱۲ ماهه با نرخ سود ۱۸ درصد به متقاضیان تسهیلات پرداخت می‌شود. سقف تسهیلات فردی در این طرح معادل ۱۰۰ درصد خالص دریافتی تا ۱۰ میلیون تومان برای پرسنل شرکت‌ها در نظر گرفته شده است. این طرح برای پرداخت تسهیلات به کارکنان و کارمندان شرکت‌هایی که اقدام به پرداخت حقوق کارکنان خود از مسیر بانک تخصصی بخش مسکن می‌کنند در نظر گرفته شده است. سقف این تسهیلات برای مدیران شرکت تا ۲۰ میلیون تومان و برای مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره تا ۳۰ میلیون تومان قابل افزایش است.

۵. در طرح دیگر، بانک معادل سقف تسهیلات اوراق، تسهیلات بدون سپرده با مدت زمان بازپرداخت ۶۰ ماهه و نرخ سود ۱۸ درصد پرداخت می‌کند. مجموع تسهیلات پرداختی از محل اوراق و بدون سپرده نمی‌تواند از سقف تسهیلات مصوب بانک مرکزی تجاوز کند.